// کد مطلب: ۱۴۹۷۳۰

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در بیست و نهمین همایش بیمه و توسعه:

نخبه گزینی و تمركز بر آموزش از راهبردهای مهم صنعت بیمه به شمار می رود

نخبه گزینی و تمركز بر آموزش از راهبردهای مهم صنعت بیمه به شمار می رود
لینک کوتاه کپی شد

صنعت بیمه یک صنعت ملی است و تحول اقتصاد کلان کشور بدون توجه به ظرفیت های صنعت بیمه اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، دکتر سید محمد کریمی که در همایش بیمه و توسعه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت در آرایش اقتصادی باید جایگاه واقعی خود را در اقتصاد کلان کشور بازیابی کند که تحقق این امر در سایه نخبه گزینی و تمرکز بر بخش آموزش امکان پذیر است.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از پویایی صنعت بیمه به عنوان یک اصل انکارناپذیر یاد کرد و افزود: جانشین پروری در صنعت بیمه با جدیت در حال پیگیری است و این صنعت علاوه بر بهره مندی از توانمندی مدیران مجرب نسبت به حضور جوانان نوآور و پویا نیز نگاه جدی دارد.
وی رقابت در عین رفاقت را از دیگر مولفه های مثبت صنعت بیمه دانست و خاطرنشان کرد: پانصد میلیارد دلار، سرمایه ای است که بیمه گران ایرانی پوشش مناسبی برای آن طراحی کردند که چنین دستاوردی در هیچ کجای جهان تکرار نشده است.
دکتر کریمی با تاکید بر تعامل گسترده صنعت بیمه با قوای سه گانه نسبت به ادامه این روند ابراز خرسندی کرد و افزود: افزایش نرخ بیمه نامه روند رشد ضریب نفوذ بیمه را مختل می کند و به همین خاطر باید با همکاری تمامی نهادهای تصمیم ساز موضوع حذف عوارض غیرمنطقی مترتب بر صنعت بیمه با جدیت دنبال و اجرایی شود.
وی در پایان از نهادهای مرتبط خواست تا با تقویت صنعت بیمه در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک کنند.
گفتنی است بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با محوریت توسعه دانش بنیان ها در برج میلاد برگزار می شود.

نخبه گزینی و تمركز بر آموزش از راهبردهای مهم صنعت بیمه به شمار می رود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه