// کد مطلب: ۱۴۹۷۳۴

​با حضور مدیران عامل به امضا رسید

تفاهم‌نامه راهبردی بانک صادرات ایران و سایپا برای جهش تولید

تفاهم‌نامه راهبردی بانک صادرات ایران و سایپا برای جهش تولید
لینک کوتاه کپی شد

تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور محمدعلی تیموری، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت و مدیران ارشد بانک برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: صنعت خودرو اهمیت ویژه‌ای برای شبکه بانکی کشور دارد و مجموعه سایپا به عنوان یکی از برندهای اصلی این صنعت، جایگاه ویژه و ممتازی در حوزه اشتغال، ارزآوری و استفاده از نیروهای توانمند دارد. با امضای این تفاهم‌نامه و هماهنگی‌های ایجاد شده، حمایت بانک صادرات ایران برای خدمت بیشتر به تولید، اشتغال و صنعت کشور گسترش قابل توجهی خواهد یافت.
وی امضای این تفاهم‌نامه را در راستای خدمت بیشتر به مردم، تولید و اشتغال مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: هماهنگی و همکاری دوجانبه بانک صادرات ایران و سایپا سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت. سایپا یکی از شرکت‌های خودروسازی مهم و اثرگذار در حوزه تولید و اشتغال در صنعت کشور به حساب می‌آید که تولیدات این شرکت مورد استفاده عموم مردم و کشورهای منطقه است و از این بابت ارائه خدمت به این شرکت برای بانک صادرات ایران حائز اهمیت است.
ایمانی گفت: بانک صادرات ایران با امضای یک تفاهم‌نامه بزرگ و اثربخش در راستای ارائه خدمات بانکی و نگاه ویژه به تولید گام بزرگی برای حمایت از صنعت خودرو و خدمت به مردم برداشت و همکاری دوجانبه بانک صادرات ایران و سایپا سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: حمایت از صنعت با استفاده از تمامی ابزارهای پولی و مالی برای مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران افتخار است و از آنجایی که بخش اعظم سهامداران این بانک و شرکت سایپا آحاد مردم جامعه هستند، نگاه همکاری در این تفاهم‌نامه نگاه برد برد است و برکت آن نصیب قشر عظیمی از مردم جامعه خواهد شد. این تفاهم‌نامه که با رعایت الزامات و مقررات بانک مرکزی امضا شده است، می‌تواند الگوی مناسبی برای همکاری با سایر بخش‌های صنعت کشور نیز باشد.
در این مراسم همچنین مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و روند سودآوری شرکت، با قدردانی از حمایت‌ و نگاه ویژه مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران به مجموعه خودروسازی کشور و به ویژه سایپا گفت: مجموعه سایپا نیز با توجه به برنامه‌ریزی جدید، جهش فروش قابل توجهی را در سال جاری تجربه خواهد کرد و با فروش محصولات جدید در سال آینده، شاهد جهش دیگری خواهیم بود و برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تولید این محصولات، بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ کشور حداکثر مساعدت و حمایت از سایپا را در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی به عمل آورد تا بتوانیم بستر لازم برای جهش تولید را در این شرکت فراهم کنیم.
محمدعلی تیموری با قدردانی از توجه ویژه مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیران این بانک به تولید و اشتغال، افزود: حمایت از تولید، اشتغال ایجاد می‌کند و تنها در هشت ماهه اول سال جاری شرکت‌های قطعه‌سازی زیرمجموعه سایپا تلاش ویژه‌ای برای جذب نیروهای جدید به‌کار گرفته‌اند. رسالت همه بخش‌ها از جمله نظام بانکی و بخش صنعت این است که جهش تولید را به نحوی عملیاتی کنیم که جذب نیروی جدید را به همراه داشته باشد.
ارائه انواع خدمات نوین مالی و بانکی، اعطای انواع تسهیلات، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ریالی و ارزی و صدور اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و ضمانت اوراق مرابحه منتشره برای شرکت سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه آن با افزایش بیش از ٣٩٠ درصدی تسهیلات و تعهدات در چارچوب قوانین و مقررات، مهمترین محور ​خدمات بانک صادرات ایران برای حمایت از استمرار تولید و اشتغال در سایپا است.

تفاهم‌نامه راهبردی بانک صادرات ایران و سایپا برای جهش تولید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه