// کد مطلب: ۱۴۹۹۰۶

پتروشیمی شازند

اهدای لوح تقدیر مشترک استاندار مرکزی و رئیس دانشگاه اراک به شرکت پتروشیمی شازند

اهدای لوح تقدیر مشترک استاندار مرکزی و رئیس دانشگاه اراک به شرکت پتروشیمی شازند
لینک کوتاه کپی شد

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، استاندار مرکزی و رئیس دانشگاه اراک با اهدای لوح سپاس، از زحمات و تلاش های شرکت پتروشیمی شازند در برگزاری هفته پژوهش و فناوری تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نام گذاری شده است و به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری، شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان مرکزی به همت دانشگاه اراک و پارک علم و فناوری استان به صورت مجازی و برخط برگزار شد و شرکت پتروشیمی شازند نیز در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها و اقدامات پژوهشی و علمی خود را در قالب کاتالیست ها و انواع گریدهای جدید پلیمری در معرض دید علاقمندان قرار داد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گفت.
همچنین در ایام هفته پژوهش و فناوری، سلسله جلسات و نشست های علمی و پژوهشی در محل دانشگاه اراک برگزار شد که دو تن از پژوهشگران و متخصصین واحد پژوهش و فناوری شرکت پتروشیمی شازند در این نشست ها به ایراد سخنرانی های تخصصی پرداختند.
دکتر سعید خواجه مندلی به ارائه سخنرانی با موضوع "خوردگی در صنایع پالایش و پتروشیمی و مراحل تولید و کاربرد عملیاتی فرمولاسیون ضد خوردگی در مجتمع" و مهندس سید حامد مهدویانی نیز به ایراد سخنرانی علمی با موضوع "کاتالیست دیمریزاسیون اتیلن شده در مجتمع جهت استفاده در واحدهای 1- بوتن تحت تکنولوژی آلفا بوتل" پرداختند که هر دو سخنرانی تخصصی، مورد استقبال پژوهشگران ، متخصصین و دانشجویان استان مرکزی قرار گرفت.
شایان ذکر است در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که با حضور حضرت آیت ا... دری نجف آبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک،دکتر مخلص الائمه استاندار محترم مرکزی و رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری و همچنین جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، با اهدای لوح سپاس خطاب به مهندس حمیدی راد مدیریت محترم عامل، از تلاش ها و حمایت های بی دریغ شرکت پتروشیمی شازند در برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی تقدیر بعمل آمد.
روابط عمومی و امور بین الملل ضمن تبریک مجدد به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، تلاش های کلیه محققین، پژوهشگران و متخصصین شرکت پتروشیمی شازند خصوصا همکاران واحد پژوهش و فناوری را ارج نهاده و امیدوار است با روحیه مضاعف، همدلی، تشریک مساعی و تلاش های جهادی تمامی همکاران، همچون گذشته شاهد کسب دستاوردهای ارزنده بیشتری برای شرکت معظم پتروشیمی شازند باشیم.

اهدای لوح تقدیر مشترک استاندار مرکزی و رئیس دانشگاه اراک به شرکت پتروشیمی شازند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه