// کد مطلب: ۱۵۰۰۱۱

بیمه ایران |

پرداخت بیش از ۴۴ میلیارد ریال به محموله برنج وارداتی توسط بیمه ایران

پرداخت بیش از 44 میلیارد ریال به محموله برنج وارداتی توسط بیمه ایران
لینک کوتاه کپی شد

خسارت برنج وارداتی شرکت صنعت پخش مژده به مبلغ 44/085/130/236 ریال از محل بیمه نامه حمل کالای وارداتی این شرکت، در جلسه ای با حضور احمد صفرزاده معاون فنی، مجید رحمتی مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل و ساکت مدیر عامل شرکت پخش مژده، پرداخت شد .

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران در خصوص این اظهار داشت: محموله برنج وارداتی این شرکت بر اثر بارندگی و سیل، دچار خسارت شده بود که به محض اعلام خسارت از سوی شرکت مزبور،کارشناسان بیمه ایران در کوتاهترین زمان ممکن به محل وقوع حادثه در شهرستان زاهدان اعزام شدند تا از نزدیک مراحل کارشناسی، ارزیابی و پرداخت غرامت این بیمه نامه تحت کلوز A را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: با توجه به حجم خسارات وارده به دلیل سیلاب و ماهیت کالای مورد بیمه (برنج) که در مجاورت رطوبت بود، برای جلوگیری از توسعه خسارت و کاهش میزان آسیب، بررسی این پرونده به سرعت در بیمه ایران دنبال شد و پس از تکمیل مراحل پرداخت خسارت و اخذ مجوزهای قانونی، خسارت وارده به ارزش 44میلیارد و 85میلیون و130 هزار 236ریال محاسبه و طی یک فقره چک روز چهارشنبه 23 آذر1401 در جلسه ای در ساختمان مرکزی بیمه ایران ، به مدیرعامل شرکت پخش مژده تقدیم شد.

معاون فنی بیمه ایران در این جلسه با اشاره به حمایت همه جانبه بیمه ایران از همه فعالان اقتصادی کشور به عنوان سرمایه های ملی، گفت: بیمه ایران حمایت از شرکت های وارد کننده مواد غذایی را با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر، از اولویتهای خود می داند.

وی افزود: به همین جهت بیمه ایران پرداخت غرامت به این بیمه گذار را به سرعت در دستور کار قرار داد تا با جبران خسارت وارده، امکان ادامه جریان واردات برنج توسط این شرکت را فراهم کند.

مدیرعامل این شرکت نیز در این نشست با ابراز رضایت از روند رسیدگی به پرونده و عملکرد کارشناسان و مدیران مجموعه بیمه ایران، این شرکت را حامی بیمه گزاران معرفی و از عملکرد سریع وبه موقع بیمه ایران در تمامی مراحل بررسی، کارشناسی وپرداخت غرامت قدردانی کرد.

پرداخت بیش از 44 میلیارد ریال به محموله برنج وارداتی توسط بیمه ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه