// کد مطلب: ۱۵۰۳۵۳

بانک مسکن |

برنامه ریزی و راهبری روابط عمومی بانک مسکن به مهری حسینی سپرده شد

برنامه ریزی و راهبری روابط عمومی بانک مسکن به مهری حسینی سپرده شد
لینک کوتاه کپی شد

در مراسمی با حضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن، برنامه‌ریزی و راهبری اداره کل روابط عمومی بانک مسکن به «مهری حسینی» معاون این اداره کل سپرده شد.

به گزارش هیبنا، مراسم معارفه «مهری حسینی» معاون اداره کل روابط عمومی بانک مسکن به‌عنوان مسوول برنامه‌ریزی و راهبری این اداره کل با حضور دکتر عسکری سرپرست بانک مسکن ، جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره، صابر عسکرپور عضو هیات مدیره و معاون امور مالی بانک مسکن و جمعی کارکنان این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم، سرپرست بانک مسکن اطلاع‌رسانی صحیح را امری حساس و مهم عنوان کرد و گفت: روابط عمومی چه در ارتقای فرهنگ سازمانی و چه در حوزه تنویر افکار عمومی وظیفه و رسالت مهمی بر عهده دارد که این موضوع یک کار گروهی و حرفه‌ای با اشراف کامل به اقدامات و برنامه‌های بانک را می‌طلبد و با توجه به تجربه و سابقه کار خانم حسینی برنامه‌ریزی و راهبری اداره کل روابط عمومی بانک به ایشان سپرده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت شفاف‌سازی در حوزه عملکرد بانک و اطلاع‌رسانی دقیق در این بخش گفت: کار روابط عمومی یک فعالیت تخصصی است که باید با تولید و ارائه محتوای علمی، حقوقی، مالی، اجرایی و ... همراه باشد و اقدامات بانک را به‌طور کامل و مناسب انعکاس دهد.

جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره بانک مسکن نیز در این مراسم با بیان اینکه توان همکاران روابط عمومی بسیار بالاست اظهار کرد: کار روابط عمومی نیازمند هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق و اجرای مدون آن است که امیدواریم با حضور خانم حسینی در روابط عمومی و با استفاده از ظرفیت همکاران فعالیت‌های این بخش نظم و انسجام بیشتری به خود بگیرد.

صابر عسکرپور دیگر عضو هیات مدیره نیز روابط عمومی را زبان گویا و آیینه تمام نمای اقدامات بانک خواند که باید با یک کار حرفه‌ای و مجهز به دانش و تکنیک‌های روز خبری و رسانه‌ای اقدامات بانک خصوصا در حوزه طرح‌های بزرگی مانند «طرح نهضت ملی مسکن» را به‌خوبی اطلاع‌رسانی کند.

«مهری حسینی» سال‌ها سابقه تجربه و کار در حوزه روابط عمومی بانک مسکن را در کارنامه کاری خود دارد و به‌عنوان معاون اداره کل روابط عمومی مشغول به کار بوده که با حفظ سمت، مسوولیت برنامه‌ریزی و راهبری امور روابط عمومی بانک مسکن به وی سپرده شد.

برنامه ریزی و راهبری روابط عمومی بانک مسکن به مهری حسینی سپرده شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه