// کد مطلب: ۱۵۰۵۲۲

بانک شهر/

تلاش ماندگار صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه پایدار ایران اسلامی

تلاش ماندگار صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه پایدار ایران اسلامی
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک شهر در پیامی هشتم دی ماه روز صنعت پتروشیمی را به کارکنان این صنعت عظیم تبریک گفت و تلاش و مشارکت جامعه بزرگ پتروشیمی را در مسیر توسعه پایدار ایران اسلامی و افتخار آفرینی این صنعت مهم، ارزش آفرین و ماندگار برشمرد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:
هشتم دی ماه در تاریخ کشور به عنوان روز صنعت پتروشیمی ثبت گردید تا گوشه ای از زحمات مردان و زنانی را جاودانه سازد که در توسعه و افتخار آفرینی این صنعت ارزش آفرین، نقشی ماندگار داشته اند.
صنعت پتروشیمی یکی از ارکان اصلی صنعت نفت در زنجیره تولید و موتور محرک توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است و نقش بسزایی در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران اسلامی دارد.
موج تحولاتی که در نیم قرن اخیر در صنعت پتروشیمی کشور به وجود آمد، به همراه تکمیل زنجیره ارزش افزوده در این صنعت، علاوه بر کاهش خام فروشی، ایجاد ارزش افزوده مضاعف اقتصادی و ثروت آفرینی، اشتغال زایی پایداری را به وجود آورده و مصداق علمی و عملی تبلور "توسعه پایدار"در راستای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین بوده است.
افتخار آفرینان صنعت پتروشیمی برگ زرینی در پیشرفت، توسعه و خودکفایی ایران زمین گشودند و وابستگی کشور به درآمد حاصله از فروش نفت خام را کاهش داده و راه را برای توسعه سایر صنایع پایین دستی هموار نموده اند تا بدین ترتیب، الگویی بزرگ برای تولید، توسعه و صادرات کشور باشند.
اینجانب ضمن تبریک سالروز صنعت پتروشیمی و قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر و مشارکت تمامی کارکنان شریف و صدیق این صنعت اعلام می دارم، خانواده بزرگ بانک شهر افتخار دارد دیگر بار سپاس، حمایت و پشتیبانی خود را از فعالان و دست اندرکاران تولید و توسعه صنعت پتروشیمی اعلام داشته و آرزومند برداشتن گام های بلندتر و موفقیت های بیشتر برای تمام عزیزان این عرصه است.

تلاش ماندگار صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه پایدار ایران اسلامی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه