// کد مطلب: ۱۵۱۵۵۴

بیمه مرکزی |

هشتمین هفته از پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه برگزار می شود

هشتمین هفته از پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه برگزار می شود
لینک کوتاه کپی شد

با حضور رئیس كل بیمه مركزی، طرح تاوینو (گارانتی رضایت مشتریان) بیمه تعاون و پایش هوایی با استفاده از هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت بیمهِ شرکت دانش بنیان آسمان سرخ آدینه در هشتمین پویش فناورانه"سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه" معرفی می شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر بنیادی نائینی توجه مدیران به سه شاخص رضایت مشتری (CSAT)، وفاداری مشتری (NPS)و تلاش مشتری (CES) را از عوامل موفقیت کسب و کارها دانست و گفت: خوشبختانه شرکت های بیمه با بهره گیری از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در این حوزه خوب عمل کرده اند.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی از شرکت های بیمه خواست، عدم رضایت برخی از بیمه گذاران از نحوه پرداخت خسارت را آسیب شناسی کنند.
وی همچنین با اشاره به معرفی پهپاد شرکت دانش بنیان آسمان سرخ آدینه در پویش این هفته گفت: با توجه به اینکه کشور ما جزو ده کشور حادثه خیز است و خسارات ناشی از بلایای طبیعی هزینه های سنگینی بر صنعت بیمه تحمیل می‌کند، بهره گیری از ابزارهای نوینی چون هوش مصنوعی در شناسایی دقیق ریسک و ارائه نرخ فنی، کمک شایانی به صنعت بیمه می کند.
گفتی است هشتمین هفته از پویش فناورانه"سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه "سه شنبه 18 بهمن ساعت 15 در بیمه مرکزی برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند از طریق لینک زیر به صورت برخط این برنامه را در آپارات مشاهده کنند.

هشتمین هفته از پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه برگزار می شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه