// کد مطلب: ۱۵۱۷۸۰

در نهمین هفته از پویش فناورانه "سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه" معرفی می شود:

سامانه های هوشمند بیمه درمان تكمیلی

لینک کوتاه کپی شد

سامانه نسخه چی بیمه سرمد و سامانه پردازشگر الکترونیک اسناد پزشکی(رُز) شرکت دانش بنیان دمیس در نهمین پویش فناورانه " سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه" با حضور رئیس کل، اعضای هیات عامل و نمایندگان سندیکای بیمه گران ایران و پژوهشکده بیمه معرفی می شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، دکتر بنیادی نائینی یکپارچه سازی خدمات بیمه درمان تکمیلی با نسخه الکترونیکی را یکی از دغدغه های نهاد ناظر صنعت بیمه اعلام کرد و گفت: اتصال همه بازیگران حوزه سلامت به سامانه سپاس (پرونده الکترونیک سلامت) نمونه بارز یک تحول بزرگ در دنیای سلامت دیجیتال است که اجرایی شدن آن نیازمند یک هم افزایی میان نهادهای مرتبط با بهره گیری از توانمندی شرکت های دانش بنیان درحوزه طراحی سامانه های هوشمند خواهد بود.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی افزود: اتصال شرکت های بیمه بازرگانی به سامانه سپاس مزایای بسیاری برای بیمه گران و بیمه شدگان دارد که از مهمترین آن ها می توان به افزایش رضایت بیمه گذاران از سهولت و سرعت در دریافت خدمات بیمه درمان تکمیلی اشاره کرد.
دکتر علی بنیادی نائینی تصریح کرد: با تشکیل پرونده سلامت برای بیمه گذاران، شرکت های بیمه می توانند ضریب خسارت را با دقت بیشتری محاسبه کنند و در نهایت به نرخ فنی تری برای پوشش های بیمه درمان تکمیلی دست یابند.
گفتنی است، سه شنبه 25 بهمن ساعت 10 صبح و در نهمین پویش فناورانه "سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه" سامانه نسخه چی( سامانه ارسال، ارزیابی و پرداخت نسخ با قابلیت ارتباط با سامانه های سپاس و تامین اجتماعی با بهره گیری از هوش مصنوعی) توسط شرکت بیمه سرمد و سامانه های پردازشگر الکترونیک اسناد پزشکی (رُز)، نسخه نویسی و پرونده الکترونیک سلامت و مدیریت قواعد و محاسبات بیمه ای رایان و بیمه گری رابینو از سوی شرکت دانش بنیان دمیس معرفی می شوند.
شایان ذکر است، این برنامه به صورت زنده از آپارات پخش می شود و علاقه مندان می توانند از طریق لینک زیر آن را مشاهده کنند.
https://www.aparat.com/bimeh_markazi/live

سامانه های هوشمند بیمه درمان تكمیلی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه