// کد مطلب: ۱۵۲۱۰۱

بیمه ایران معین |

دفتر کار ملک الشعرای بهار محفل فرهنگی و کافه-رستوران ادبی می‌شود

دفتر کار ملک الشعرای بهار محفل فرهنگی و کافه-رستوران ادبی می‌شود
لینک کوتاه کپی شد

ساختمان و ملک مشهور به دفتر کار شاعر بلند آوازه ایرانی ملک الشعرای بهار به محفل فرهنگی و کافه رستوران ادبی- هنری تبدیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سبا، محسن احمدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا با اعلام این خبر افزود: این ساختمان که در مرکز شهر تهران قراردارد، با قدمتی 70 ساله در زمره ابنیه مربوط به دوران قاجار به شمار می‌آید که طی سالیان گذشته به عنوان شعبه تجارت شرکت سهامی بیمه ایران (محل صدور بیمه های ترانزیتی بوده) و از چندین سال قبل متروکه شده است. حال با توجه به موقعیت مکانی و سابقه فرهنگی مناسب آن و در راستای سیاست‌های توسعه ای هلدینگ سبا و با هدف بهره‌وری، مولدسازی، ارتقاء جایگاه و ایفای نقش موثر شرکت های تابعه هلدینگ ازجمله، شرکت خدمات گردشگری مهرسیاحت سبا، خریداری و به این هلدینگ واگذار شده است.

وی افزود: بنا داریم با هماهنگی های ضروری و اخذ مجوزهای لازم از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری شهرداری تهران نسبت به بازسازی و تغیرات و تعمیرات ضروری برای تبدیل آن به محفل فرهنگی و کافه رستوران ادبی- هنری بهار اقدام کنیم.

مدیرعامل هلدینگ سبا خاطرنشان ساخت: این اقدام در راستای حفظ و نگهداری از سرمایه‌های معنوی و تاریخی کشور و با هدف ارتقاء جایگاه و ایفای نقش سازنده و موثر هلدینگ سبا در چرخه سرمایه‌گذاری های مولد اقتصادی انجام می‌شود و تلاش داریم بنای مذکور را به مکان مناسب و درخور شأن برای ارائه خدمات تفریحی، فرهنگی و هنری به شهروندان تهرانی و تمامی بیمه شدگان شرکت سهامی بیمه ایران تبدیل کنیم.

احمدی یادآور شد: در طرح بازسازی این بنا برآنیم تا علاوه بر ایجاد رستوران، کافه و فضای باز و آبنما و باغ ایرانی، معماری داخلی ساختمان را با حال و هوای معماری دوران قاجار و شخصیت فرهنگی، ادبی ملک الشعرا بهار تزیین کرده و طبقه فوقانی آن را به مکان مناسبی برای برگزاری نشست ها و جلسات اداری، فرهنگی و ادبی با حال و هوای کتابخانه‌ای و هنری تبدیل کنیم.

دفتر کار ملک الشعرای بهار محفل فرهنگی و کافه-رستوران ادبی می‌شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه