// کد مطلب: ۱۵۲۲۱۱

بیمه ایران |

برگزاری نشست تخصصی هم اندیشی آموزشی کارشناسان حقوقی بیمه ایران

برگزاری نشست تخصصی هم اندیشی آموزشی کارشناسان حقوقی بیمه ایران
لینک کوتاه کپی شد

نشست تخصصی هم‌اندیشی آموزشی کارشناسان حقوقی بیمه ایران با حضور عبدالصمد خدامی معاون هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگیها، مریم کاویانی فر مدیر کل امور حقوقی و قراردادها، منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی امور استانها و شعب، مهدی مونسان مدیر کل دفتر هیات مدیره و جمعی از مدیران استان ها و کارشناسان و نمایندگان حقوقی شرکت سهامی بیمه ایران در مرکز آموزشی فرهنگی ایران زمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، کاویانی فر هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی مولفه های مشترک حقوقی درزمینه های مختلف ریکاوری، دعاوی، اداری و برون سپاری، رونمایی از الکترونیکی کردن تمام امورات حقوقی عنوان کرد و گفت: در این نشست اظهارات و نظرات کارشناسان در پنل های تخصصی مطرح میگردد، سپس این موارد و صحبت های دوستان مورد بحث و تبادل نظرقرار می گیرد.
وی افزود: نظرات مختلف تخصصی که توسط کارشناسان در این پنل ها به اشتراک گذاشته شده، توسط دبیر پنل برای پیگیری، بررسی و اجرا به مدیریت حقوقی تحویل میگردد. قطعا بکارگیری این نظرات تخصصی موجب پیشرفت و پویایی هر چه بیشتر مجموعه حقوقی شرکت خواهد شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این نشست که متفاوت تر از نشست های قبلی برگزار شده، به نظرات، درخواست ها و نیازهای کارشناسان حقوقی استان ها، توجه بیشتری خواهیم کرد چرا که همکاران حقوقی استان‌ها حرف‌هایی برای گفتن دارند که در این نشست این مسائل بدقت دریافت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا با رفع دغدغه های آنان، انگیزه کاری بیشتری ایجاد گردد.
مدیر کل حقوقی بیمه ایران افزود: از اینرو از ابتدا این نشست مشترک را بصورت متفاوت در 6 پنل تخصصی برگزار کردیم، تا موضوعات مختلف بیشتری در خصوص ریکاوری، دعاوی، امور اداری و خواسته‌های کارشناسان در زمینه منابع انسانی و انتظارات آنها در طرحهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.
در پایان نیز پس از جمع بندی پنل ها و ارائه نظرات هر پنل توسط سخنگو به برترین سخنگو نیز جایزه نفیسی اهدا می گردد.
منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی امور استانها و شعب نیز در این همایش ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، برنامه‌ای مختلف پنل های تخصصی و کارشناسان هر پنل و دبیر و سخنگوی پنل ها را معرفی کرد .
گفتنی است دکتر کوشکی از سخنرانان این نشست هم اندیشی بود.

برگزاری نشست تخصصی هم اندیشی آموزشی کارشناسان حقوقی بیمه ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه