// کد مطلب: ۱۵۲۲۳۲

طی حکمی توسط مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت؛

جمشید مهرابی به عنوان مدیرکل نظارت بر امور شرکت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب شد

جمشید مهرابی به عنوان مدیرکل نظارت بر امور شرکت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب شد
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل سازمان تأمین اجماعی با صدور حکمی جمشید مهرابی را به عنوان مدیر کل نظارت بر امور شرکت‌ها منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در حکم صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی برای انتصاب مدیر کل نظارت بر امور شرکت‌ها آمده است:

جناب آقای جمشید مهرابی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم اقتصادی و سرمایه‌گذاری به موجب این حکم به سمت مدیر کل نظارت بر امور شرکت‌ها منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن سیاستهای کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اهداف و رویکردهای دولت مردمی سیزدهم، از جمله؛ عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون‌مداری و با عنایت به اهداف عالی تعریف شده برای آن اداره کل و لزوم برنامه‌ریزی و نظارت بر شرکتها و موسسات تابعه سازمان، در انجام وظایف سازمانی و تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید؛

* مدیریت بر امور نظارت و ارزیابی شرکتها و موسسات تابعه مستقیم و غیر مستقیم (از جمله شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی، بانک رفاه کارگران، هلدینگ‌های تابعه،شرکتها و موسسات تکلیفی و..‌.) و مدیران مربوطه جهت ارتقای کارایی و اثربخشی آنها به‌منطور صیانت از منافع سازمان و بیمه‌شدگان.

* مدیریت و ایجاد زیرساخت‌های هوشمند و یکپارچه نظارت، ارزیابی و گزارش‌دهی به ارکان سازمان.

* ایجاد و مدیریت هماهنگی و هم افزایی بین واحدهای نظارتی درون و برون سازمانی مرتبط با شرکتهای تابعه در راستای ارتقای کارایی و بهره‌مندی امورات نظارتی.

* مدیریت و پیگیری رفع تخلفات و انحرافات عملکردی احتمالی شرکتها و موسسات تابعه با همکاری واحدهای درون و برون سازمانی.

* مدیریت فعالیت‌های مرتبط با اجرای کنترل‌های داخلی و حسابرسی داخلی شرکتها و موسسات تابعه.

* همکاری مستمر در امور مربوط به اصلاح و بهبود مفاد آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و سایر قوانین و مقررات مربوط به شرکتها و موسسات تابعه با مشارکت حوزه‌های ذیمدخل.

* سایر وظایف که در ماموریت‌های مصوب آن اداره کل ابلاغ گردیده است.

امید است با توکل با قدرت لایزال الهی و تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و با استفاده از تمامی توان خود و تجربیات و ظرفیت‌های سایر همکاران و جذب نیروهای پر انگیزه، تشریک مساعی و تعامل بین بخشی، توفیق خدمت‌گذاری بیشتر حاصل گردیده و در این مسئولیت موفق و موید باشید.

جمشید مهرابی به عنوان مدیرکل نظارت بر امور شرکت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه