// کد مطلب: ۱۵۲۲۳۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی:

جانبازی، نهایت ایثار و از خودگذشتگی در مسیر تحقق هدف و آرمانی متعالی است

جانبازی، نهایت ایثار و از خودگذشتگی در مسیر تحقق هدف و آرمانی متعالی است
لینک کوتاه کپی شد

دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، با صدور پیامی اعیاد شعبانیه و روز جانباز را به ملت شریف ایران، یادگاران سال‌های دفاع مقدس و جانبازان دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام و مدافعان حریم میهن اسلامی و خصوصاً جانبازان و ایثارگران همکار این سازمان، تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ متن پیام تبریک دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز به شرح زیر است:


ماه مبارک شعبان‌المعظم، ماه برکت، رحمت، سرور قلب مؤمنان و روشنی‌بخش دل‌های پارسایان خداجوی است؛ ماهی که مزین به میلاد مسعود سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی و بزرگ جانباز دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سیدالساجدین حضرت زین‌العابدین(ع) است. ماهی که میانه آن نیز به میلاد قطب عالم امکان، حضرت مهدی (عج) امام و حجت عصر، میمنت یافته است.
نامگذاری عید میلاد امام حسین و حضرت عباس علیهم‌السلام به‌عنوان روز پاسدار و روز جانباز، نامگذاری بسیار پرمعنایی است که نشان می‌دهد راه پاسداری از اسلام و جانفشانی در راه آرمان‌های بزرگ دینی، راه بزرگمردانی است که در مسیر حفاظت از حریم دین، شرافت و انسانیت از همه داشته‌های خود دست شستند و جان شیرین خود را برای حراست از حریم الهی در طبق اخلاص گذاشتند.
چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) سرچشمه خوبی‌ها و مهربانی‌ها و نماد ولایت‌مداری و وفا است؛ جوانمردی که نور ایمان را از پدر بزرگوارش امیرمؤمنان علی(ع) دریافت و تحت ولایت و توجهات دو برادر معصومش، حضرت امام حسن(ع) و حضرت امام حسین(ع) تعلیم یافت و علوم و اسرار الهی را مستقیماً از ائمه اطهار(ع) آموخت؛ او که به سبب ایثار، ازخودگذشتگی و بذل جان در راه امام عصر خود، سالروز میلادش با عنوان روز جانباز نام گذاری شده است.
جانبازان گرانقدر ما که با وجود تبعات جسمی و روحی و آسیب‌های وارده، ابتلائات و تعلقات دنیایی را مقهور اراده خود کرده‌ و با سعه‌صدر و به‌کارگیری قدرت ابتکار و خلاقیت و قدرت فراگیری و سیر مراحل سلوک، عظمت مفاهیمی مثل ایثار و جهاد را به تصویر کشیدند و در عرصه‌های مختلف علم و عمل شگفتی‌ساز بوده و هستند. این عزیزان، یادگاران آزمایش‌های بزرگ ملی هستند و از این باب ملت شریف ایران همواره ازخودگذشتگی، صبر و استقامت آنان را به‌عنوان الگوهای بزرگ مقاومت ارج نهاده و مقام شامخ ایشان را گرامی می‌دارند.
جانبازی، نهایت ایثار و از خودگذشتگی در مسیر تحقق هدف و آرمانی متعالی است و امروز هم که مقاومت و ایستادگی در عرصه‌های مختلف جهاد و خدمت ادامه دارد، مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه، با الگوبرداری از فرهنگ ایثارگری و جانبازی و با تأسی از حضرت ابوالفضل‌العباس و ائمه معصومین علیهم‌السلام در جبهه اقتصادی و عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی، با افتخار و سربلندی خدمتگزاری به اقشار تحت پوشش را امانت و نعمتی الهی برای خود می‌دانند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی، ضمن گرامیداشت اعیاد مسعود شعبانیه، خصوصاً چهارم شعبان، روز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) که به‌عنوان روز جانباز نامگذاری شده است، این ایام‌الله فرخنده را به ملت شریف ایران، یادگاران سال‌های دفاع مقدس و جانبازان دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام و مدافعان حریم میهن اسلامی و خصوصاً جانبازان و ایثارگران همکار این سازمان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم همه ما با بهره‌مندی از برکات ماه پرفیض شعبان‌المعظم با آمادگی کامل به استقبال رمضان‌المبارک، ماه میهمانی بزرگ خداوند برویم؛ ان‌شاءالله.

جانبازی، نهایت ایثار و از خودگذشتگی در مسیر تحقق هدف و آرمانی متعالی است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه