// کد مطلب: ۱۵۲۴۴۲

ایرانسل

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود
لینک کوتاه کپی شد

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها»، با حمایت ایرانسل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، توسط انجمن علوم مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه تربیت مدرس، نهم و دهم اسفند ماه 1401، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برگزار می‌شود. این کنفرانس هر ساله توسط انجمن علوم مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مدیریت برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این کنفرانس، ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی، تبادل ایده‌ها و برقراری ارتباطات مؤثر علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها» است.

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت از کمیته‌های علمی مدیریت راهبردی، منابع انسانی، حکمرانی و خط‌مشی گذاری عمومی، مدیریت گردشگری، مسؤولیت اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای، بازاریابی و مدیریت تولید، فناوری و عملیات، به دبیری اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های تربیت مدرس، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، الزهرا و تهران تشکیل شده است.

برنامه‌های این کنفرانس شامل افتتاحیه، برگزاری پنل‌های تخصصی و اختتامیه در روزهای نهم و دهم اسفندماه 1401 است و در محل دانشگاه تربیت مدرس، میزبان علاقه‌مندان، دانشجویان، محققان و اساتید خواهد بود.

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه