// کد مطلب: ۱۵۲۷۵۹

طی دو ماه در پست بانک ایران محقق شد؛

رشد ۱۶۸۶ درصدی پرداخت تسهیلات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

رشد 1686 درصدی پرداخت تسهیلات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
لینک کوتاه کپی شد

اداره کل اعتبارات پست بانک ایران در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت بانک که با حضور مدیرعامل برگزار شد، اعلام کرد: اعطای تسهیلات تکلیفی ماده 69 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بانک، طی دو ماهه، پایان آذرماه تا انتهای بهمن ماه سال جاری، بیش از یک هزار و 686 درصد رشد داشته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، همچنین در همین بازه زمانی پرداخت تسهیلات مسکن به خانوارهای دارای فرزند سوم تازه متولد شده نیز 461 درصد رشد را نشان می‌دهند.
بر اساس این آمار، تا پایان آذرماه سال جاری 12 هزار 586 فقره تسهیلات ازدواج در پست بانک ایران پرداخت شده بود که این رقم با رشدی 6 درصدی در طی دو ماه و در پایان بهمن ماه به 13 هزار و 313 فقره افزایش یافت.
بر اساس مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران، با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی برای فرزندآوری بانک به کارکنانی که فرزند سومشان متولد می‌شود مبلغ 50 میلیون ریال پاداش پرداخت می‌کند.
همچنین در این جلسه، با هدف حمایت و تشویق جوانان به ازدواج، طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی متاهل بانک به ستاد قرارگاه جوانی جمعیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد و مقرر شد، پست بانک ایران شرایط ویژه‌ای را برای کاهش مراحل اخذ تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به کارکنان خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که از طرف معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت معرفی می‌شوند، فراهم کند.
بر اساس این گزارش، در کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک نیز مصوب شد، تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های متولی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بصورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری والدین انجام شود.
همچنین در این جلسه اعلام شد، سازمان فناوری اطلاعات به عنوان متولی اجرای پنجره ملی خدمات دولت هوشمند بر اساس قانون موظف شد، تمهیدات لازم را برای انتخاب بانک عامل و صندوق سرمایه‌گذاری خرید سهام، به نام فرزند تازه متولد شده، فراهم کند.

رشد 1686 درصدی پرداخت تسهیلات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه