// کد مطلب: ۱۵۳۵۱۳

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

تاکید بر افزایش اشتغال‌زایی و تولید در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

تاکید بر افزایش اشتغال‌زایی و تولید در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس
لینک کوتاه کپی شد

معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی سازمان ایمیدرو حرکت بر اساس برنامه زمان بندی و مشخص بودن جزییات اجرایی امور را مورد تاکید قرار داد و گفت: به دنبال ایجاد زیرساخت و در اختیار قرار دادن فضا برای ایجاد توسعه در صنعت کشور، اشتغال زایی و تولید هستیم.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، روز چهارشنبه «حسام مقدمعلی» معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی سازمان ایمیدرو در راس هیاتی وارد بندرعباس شد و از وضعیت پروژه‌های سایت توسعه، زیرساخت‌ها، ظرفیت‌های موجود و سایر پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بازدید کرد.

وی در حاشیه‌ی این سفر گفت: سیاست سازمان ایمیدرو زمین‌فروشی و معامله ملک نیست بلکه ما به دنبال ایجاد زیرساخت و در اختیار قرار دادن فضا برای ایجاد توسعه در صنعت کشور، اشتغال زایی و تولید هستیم و در این وضعیت اولویت ما توسعه صنایع معدنی و فلزی است.

مقدمعلی حرکت بر اساس برنامه زمان‌بندی و مشخص بودن جزییات اجرایی امور را مورد تاکید قرار داد و گفت: طرح‌های زیرساختی همانند پروژه‌های برق‌رسانی و ایجاد نیروگاه‌ها، پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی و پروژه‌های ایجاد راه‌های دسترسی باید شفاف باشد و انتظار داریم پیشرفت پروژه بر اساس زمان‌بندی‌های صورت گرفته محقق شود.

وی تصریح کرد: منابع مالی سازمان ایمیدرو محدود است و اولویت تزریق منابع افزایش راندمان ظرفیت‌های فعلی و تکمیل پروژه‌های با درصد پیشرفت بالا خواهد بود.

وی اظهار داشت: سال گذشته هزار و 159 میلیارد تومان در زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس هزینه شده است و تلاش داریم این رقم در سال پیش رو افزایش یابد و شاهد توسعه بیشتر باشیم.

تاکید بر افزایش اشتغال‌زایی و تولید در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه