// کد مطلب: ۱۲۸۷۶۳

در راستای ادامه روند مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفت؛

ساخت سی‌امین مدرسه توسط بانک مسکن در کشور

ساخت سی‌امین مدرسه توسط بانک مسکن در کشور
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: عضو هیات مدیره بانک مسکن در مراسم افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه شهدای بانک مسکن در روستای کرکولی خراسان شمالی از ساخت ۳۰ مدرسه در کشور توسط این بانک خبر داد.

به گزارش طلانیوز: آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهدای بانک مسکن روستای کرکولی شهرستان راز و جرکلان استان خراسان شمالی با حضور فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن، مسعود ایزدی مدیر امور شعب منطقه شرق کشور ، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی و مرتضی ناصری مدیر شعب استان خراسان شمالی برگزار شد.
در این مراسم مسوولان استانی از جمله حسین پور معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان شمالی، امین فلاح کوشکی مدیر کل اداره تجهیز و نوسازی مدارس خراسان شمالی، قدیمی رییس آموزش و پرورش شهرستان راز و جرکلان حضور داشتند.
فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن در این مراسم نقش توسعه فضاهای آموزشی استاندارد در رشد و شکوفایی استعدادهای مناطق کم برخوردار را بسیار با اهمیت دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری تمام مشکلات کشور با نگاه علمی به موضوعات حل خواهد شد.
وی با اشاره به اهتمام بانک مسکن به توسعه علمی کشور گفت: بر همین اساس و به پشتوانه شناخت از ظرفیت‌ها و استعدادی ذاتی فرزندان این مملکت، در بانک مسکن بر این باور هستیم که در سایه توسعه فضاهای آموزشی استاندار در کشور می‌توانیم شاهد شکوفایی استعدادهای درونی عزیزان دانش آموز در مناطق محروم و در نهایت حل مشکلات جامعه باشیم.
در ادامه فاضلیان با ابراز خرسندی از ساخت مدارس شهدای بانک مسکن در سراسر کشور، این اقدام را در کنار انجام سایر مسوولیت‌های اجتماعی بانک افتخارآمیز دانست و گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم بانک مسکن تاکنون در امر ساخت 30 مدرسه با سازمان تجهیز و نوسازی مدارس همکاری داشته است و این مسیر را ادامه خواهد داد تا روزی که دیگر شاهد کمبود فضای آموزشی در کشور نباشیم.
عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام خبر برگزاری مراسم‌های افتتاحیه مدارس دیگری در سایر استان‌ها همزمان با سالروز تاسیس بانک مسکن ابراز امیدواری کرد تا استعدادهایی برخاسته از همین مدارس خیّرساز بتوانند با اعمال و رفتارشان باعث توسعه در کشورمان شوند.
حسین پور معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان شمالی نیز در این مراسم با اشاره به برخی خدمات بانک مسکن در بخش ساخت مسکن، از کلیه کارکنان، مدیران و اعضای هیات مدیره بانک مسکن تقدیر کرد.
وی در این باره گفت: به واقع از بانک مسکن خاطره‌ای جز خیرخواهی، همراهی و کمک به مردم در ذهن نداریم. بانک مسکن در ادوار مختلف با همراهی در طرح مسکن مهر و اکنون نیز با قبول تعهدات طرح نهضت ملی مسکن به عناوین مختلف در مسیر خدمت رسانی به مردم با دولت همراهی کرده، که از کلیه مدیران و کارکنان این بانک تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی ادامه داد: اکنون که در آستانه 25 دی ماه سالگرد تاسیس بانک مسکن شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه مدرسه شهدای بانک مسکن در خراسان شمالی هستیم، ضمن تبریک این روز ویژه به پرسنل خدوم بانک مسکن، آن را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم این تقارن منشاء اتفاقات پر خیر و برکت دیگری در استان باشد.
امین فلاح کوشکی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی نیز بحث آموزش را محور اصلی توسعه در کشور دانست و گفت: هر اقدام بنیادی و زیرساختی در راستای ارتقاء و تقویت آموزش، استقلال، پیشرفت و توسعه کشور بسیار مهم و اساسی است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی در گزارشی مدرسه 6 کلاسه شهدای بانک مسکن روستای کرکولی را پروژه‌ای دارای 320 متر مربع فضای آموزشی و حدود 100 مترمربع فضای سرایداری و بهداشتی و حدود 1600 مترمربع محوطه‌ معرفی کرد که با هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیارد ریال در فاصله 160 کیلومتری از مرکز استان در نوار مرزی با کشور ترکمنستان ساخته شده است.

ساخت سی‌امین مدرسه توسط بانک مسکن در کشور

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه