// کد مطلب: ۱۳۲۸۵۱

رضا صدیق:

حمایت بانک صادرات ایران از نمایشگاه کتاب، یک مسئولیت خطیر اجتماعی است

حمایت بانک صادرات ایران از نمایشگاه کتاب، یک مسئولیت خطیر اجتماعی است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: ​قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران حمایت از نمایشگاه کتاب را به عنوان یک مسئولیت خطیر اجتماعی و در راستای اعتلای فرهنگی دنبال می‌کند.

به گزارش طلانیوز: به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق در بازدید از سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در غرفه این بانک افزود: بانک صادرات ایران به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی سال‌ها است که رسالت حمایت از نمایشگاه بین‌المللی کتاب را انجام می‌دهد و هیچگاه به این رسالت نگرش انتفاعی نداشته بلکه همواره به عنوان یک رسالت خطیر به دنبال اعتلای فرهنگی کشور بوده است.
وی اظهار داشت: با توجه به شرایط حال حاضر فضای مجازی و خطراتی که قشر جوان را در این حوزه تهدید می‌کند، هرگونه حمایت برای کمک به غنی‌سازی فرهنگ ایرانی اسلامی می‌تواند قدم موثری باشد و باید گام‌های بلندتری نیز در این زمینه برداشت و فضا برای فعالیت در این زمینه همچنان وجود دارد.
صدیق گفت: بانک صادرات ایران همواره تلاش داشته که در این زمینه‌ پیشگام باشد و امسال نیز به عنوان حامی و بانک عامل این نمایشگاه در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناشران برای برگزاری هرچه بهتر آن قرار گرفته‌ است.
سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ٢١ تا ٣١ اردیبهشت ماه سال‌جاری با حمایت بانک صادرات ایران در محل مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) و با حضور نزدیک به ١٩٠٠ ناشر داخلی و بین‌المللی به‌صورت حضوری و ٢٨٠٠ ناشر در بخش مجازی برگزار می‌شود.
بانک صادرات ایران با فراهم‌کردن بسترهای لازم ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی با استفاده از ظرفیت شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» در استقرار انواع پایانه‌های فروشگاهی و تجهیز سامانه مجازی این نمایشگاه به درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و استقرار خودپردازهای ثابت و سیار، تسهیل خرید و ارائه خدمات پولی در این نمایشگاه را برعهده دارد.

حمایت بانک صادرات ایران از نمایشگاه کتاب، یک مسئولیت خطیر اجتماعی است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه