// کد مطلب: ۱۳۲۸۹۴

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۳/

بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از غرفه بانک

بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از غرفه بانک
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران امروز (شنبه، 24 اردیبهشت‌ماه)در دومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه بانک ملی ایران و همچنین دیگر شرکت های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت، مجموعه‌های دانشگاهی و دانش‌بنیان بازدید کردند.

به گزارش طلانیوز: به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره و ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از شرکت های حاضر در نمایشگاه صنعت نفت از نزدیک در جریان دستاوردها، تولیدات و پروژه‌های در حال اجرای آن ها قرار گرفتند.
عباس شفیعی در این بازدید روند اقدام‌های حمایتی انجام‌شده با رویکرد توجه به توسعه صنعت نفت را توسط بانک ملی ایران مثبت و رو به جلو ارزیابی کرد.
وی در ادامه ضمن تشریح مهم‌ترین برنامه‌های بانک در نمایشگاه پیش رو، ارائه خدمات بهینه مالی برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای صنعت نفت را اولویت نخست و محور اصلی اهداف بانک ملی ایران در این نمایشگاه دانست.
گفتنی است، موضوع حمایت و تامین مالی در صنعت نفت، امروز به‌عنوان یک رویکرد و هدف در بانک ملی ایران اجرا می‌شود و در آینده نزدیک با این حمایت ها شاهد تحولات و اتفاقات خوبی در مسیر توسعه و پیشرفت این صنعت خواهیم بود.
نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، به ‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی ایران همه ساله به‌عنوان محلی برای گردهمایی فعالان این صنعت، سرمایه گذاران و سازندگان داخلی مطرح است.

بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از غرفه بانک

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه