// کد مطلب: ۱۳۲۹۰۴

حمایت ۵۰ میلیارد تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان

حمایت ۵۰ میلیارد تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از پرداخت ۱۰۰ فقره وام ۵۰۰ میلیون تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان در فاز اول تفاهم‌نامه با صندوق توسعه فناوری‌های نوین خبر داد.

به گزارش طلانیوز: به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل این بانک در نمایشگاه INOTEX از پرداخت ۵۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.
شمسی‌نژاد گفت: از آنجایی که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با صراحت در نام سال بر حمایت از حوزه دانش‌بنیان تأکید داشته‌اند، ما نیز در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از رویکردهای اصلی سال جاری را حمایت از این حوزه تعیین کردیم.
وی اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در جذب نخبگان، کاهش خروج ارز از کشور و افزایش تولید ناخالص داخلی نقش پررنگی دارند. خوشبختانه دولت سیزدهم نیز برای حمایت از این شرکت‌ها برنامه دارد و ما نیز بر همین اساس حمایت از آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
نقطه عطف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
شمسی‌نژاد افزود: صندوق توسعه فناوری‌های نوین تا کنون ارزیابی و تأمین مالی شرکت‌‌های متعددی در این حوزه را در کارنامه خود دارد و این پیوند با توجه به توانایی‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین و ارائه وام قرض‌الحسنه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌تواند فصل نوینی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور رقم بزند.
وی اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه در گام اول قرار است تعداد ۱۰۰ فقره وام ۵۰۰ میلیون تومانی با تکیه بر فرآیند الکترونیکی ارزیابی، اعتبارسنجی و معرفی صندوق توسعه فناوری‌های نوین از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعطا شود.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: یکی از موضوعات مورد پیگیری ما در این تفاهم‌نامه، الکترونیکی شدن همه فرآیندهای مالی و بانکی است; بر این اساس بحث اعتبارسنجی و ارزیابی شرکت‌ها از طریق بستر الکترونیکی صندوق عملی خواهد شد. همچنین با توجه به حرکت فرآیندهای بانکی و مالی به سمت غیرحضوری و الکترونیکی شدن می‌توانیم ارتقای سطح خدمات الکترونیک بانک را با تکیه بر توان IT صندوق توسعه فناوری‌های نوین دنبال کنیم.

حمایت ۵۰ میلیارد تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه