// کد مطلب: ۱۳۲۹۰۹

میلاد حسینی رئیس اداره روابط عمومی بانک کارآفرین شد

میلاد حسینی رئیس اداره روابط عمومی بانک کارآفرین شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: طی حکمی از سوی دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، میلاد حسینی به عنوان رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات این بانک منصوب شد.

به گزارش طلانیوز: به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین; در متن حکم مدیرعامل بانک کارآفرین بر بهره گیری از خرد جمعی ، اخلاق حرفه ای و توان همکاران نسبت به ایفای وظایف محوله در جهت تحقق اهداف بانک کارآفرین تاکید شده است.
حسینی دارای دو دهه سوابق متعدد فعالیت رسانه ای، بازاریابی و تبلیغات در سازمان های ملی و بنگاه های اقتصادی بزرگ است که از جمله آنها می توان به فعالیت در رسانه ملی و شرکت های شناخته شده صنعتی و تولیدی اشاره کرد.
مدیر جدید روابط عمومی و تبلیغات بانک کارآفرین دانش‌آموخته رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است و در کارنامه فعالیت وی سابقه حضور و مدیریت در شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا، شرکت نگین خودرو (نماینده رسمی رنو در ایران)، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) و شرکت نفت ایرانول را در کارنامه کاری خود دارد.
لازم به ذکر است پیش از این فاطمه فروزان، مسئولیت اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک کارآفرین را بعهده داشت که در مراسمی با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره و معاونت توسعه سرمایه انسانی بانک، از تلاش های ارزنده وی در مدت تصدی این سمت، قدردانی به عمل آمد.

میلاد حسینی رئیس اداره روابط عمومی بانک کارآفرین شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه