// کد مطلب: ۱۴۱۲۰۲

عصر چهارشنبه ۲۵ خردادماه صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل بانک تجارت ایران از پتروشیمی بندرامام

بازدید مدیرعامل بانک تجارت ایران از پتروشیمی بندرامام
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک تجارت ایران گفت: تعاملات صنایع و بانک ها موتور محرکه اقتصاد ملی است

به گزارش طلانیوز؛ عصر چهارشنبه 25 خردادماه ، دکتر هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت ایران در راس هیاتی متشکل از مدیران ارشد کشوری و استانی این بانک ضمن بازدید از مجتمع پتروشیمی بندرامام با دکتر سپهدار انصاری نیک مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد شرکت جلسه ای در راستای ارتقاء سطح همکاری های فی ما بین برگزار کرد.

در این جلسه دکتر انصاری نیک ضمن خیر مقدم به هیات حاضر در جلسه ، اظهار داشت: پتروشیمی بندرامام دارای ویژگی های منحصر به فردی است که از اصلی ترین ویژگی های این مجتمع ، دارا بودن زمین استحصالی از آب دریا ، اسکله اختصاصی ، مجموعه پتروپالایشی ، نیروگاه و یوتیلیتی اختصاصی و همچنین بیش از 8200 نفر نیروی انسانی می باشد.

انصاری نیک با اشاره به دارا بودن تمامی زنجیره ارزش در پتروشیمی بندرامام که در نوع خود در سطح کشور بی‌بدیل است ، افزود : یک شاخصه دیگر پتروشیمی بندرامام وجود زنجیره های تولیدی پلی الفین ، آروماتیک و کلر است که یکی از اهداف اصلی در امتداد با تامین خوراک پایدار برای محصولات میان دستی ، توسعه زنجیره پلی الفین ها و همچنین تکمیل کلرآلکالی است.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان با تاکید بر اثر بخش بودن تعاملات حرفه ای بین مجموعه های صنعتی و بانک ها ، تشریح کرد: همکاری دقیق و راهبردی میان صنایع و بانک ، موتور‌ محرکه اقتصاد ملی است که اگر بصورت استاندارد و حرفه ای عمل شود با تاثیرات و برکات بسیاری برای کشور همراه می‌شود که علاوه بر ایجاد اشتغال‌زایی ، موجب ارزش افزایی در حوزه های مختلف در سطح ملی می گردد.

در ادامه جلسه دکتر هادی اخلاقی ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر سپهدار انصاری نیک بعنوان مدیرعامل پتروشمی بندرامام ، هدف اصلی از این نشست را تجدید و تحکیم روابط دوجانبه در راستای بالابردن سطح تعاملات بین دو مجموعه عنوان کرد.

هادی اخلاقی جایگاه پتروشیمی بندرامام در بانک تجارت را تشریح کرد و گفت: بانک تجارت هیچگاه پتروشیمی بندرامام را یک مشتری تلقی نکرده است بلکه یک شریک استراتژیک در راستای ارتقای فعالیت های خود بشمار می آورد و با همین دیدگاه فعالیت ها و خدمات خود را برای پتروشیمی بندرامام وفق داده است.

مدیرعامل بانک تجارت ایران یادآور شد: همواره تعاملات با پتروشیمی بندرامام برای بانک تجارت با دستاوردهای مختلفی همراه شده است و طی سالیان گذشته همکاری‌های دوجانبه در بانک تجارت با ایجاد ایده های نو و ارائه خدمات جدید در سطوح مختلف همراه شده است.

اخلاقی در پایان با ابراز تمایل به منظور حمایت از طرح های توسعه ای پتروشیمی بندرامام ، تصریح کرد: بانک تجارت علاوه بر حمایت و پشتیبانی از طرح های توسعه ای این شرکت ، در حال برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر در حوزه پرسنلی پتروشیمی بندرامام می‌باشد که در نهایت روند پرداخت و بازپرداخت تسهیلات کارکنان بهبود گردد.

بازدید مدیرعامل بانک تجارت ایران از پتروشیمی بندرامام

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه