// کد مطلب: ۱۵۱۱۵۲

بسته خدمات و مشوق‌های بانک گردشگری؛

پرداخت تسهیلات تا ۱۰ میلیارد ریال به صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط

پرداخت تسهیلات تا 10 میلیارد ریال به صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط
لینک کوتاه کپی شد

بانــک گردشگری بــا هــدف کمک بــه صاحبان کســب و کار کوچک و متوسط که نسبت به نصب پایانه‌های فروش(POS) یا دستگاه متصل بــه حساب بانک گردشگری اقـدام کرده‌اند، بسته خدمات و مشوق‌ها از جمله پرداخت تا 10 میلیارد ریال تسهیلات درنظر گرفته است.

به گزارش طلانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این بسته بــا ارائــه خدمــات و مشــوق‌هــای تسهیلاتی تلاش شده نیازهای ایــن گــروه از کســب و کارهــا تأمیــن شود. اجرای این طرح برای تمام مشـتریان قدیم و جدید بانک گردشگری کــه حائز شرایط هستند، از ابتدای اسفند 1400 تا پایان سال 1402 برقرار است.
کسب و کارهای کوچک و متوسط کــه دستگاه کارتخوان(POS) یا درگاه پرداخت بانک گردشری را دارند، می‌توانند از تسهیلات ارزان قیمت بر مبنای معدل موجودی حساب متصل به دستگاه کارتخوان/ درگاه پرداخت تا میزان 10 میلیارد ریال بهره‌مند شوند. نرخ سود این تسهیلات 10 درصد و بازپرداخت آن بسته به مدت زمان معدل موجودی 12 تا 24 ماه است.
همچنین دریافت دسته چک با شرایط تسهیل شده شامل ارائه خدمات افتتاح حساب جاری و تحویل دسته چک و صدور دسته چک مشروط به رعایت شرایط افتتاح حساب جاری از دیگر خدمات این طرح بانک گردشگری است.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بــه شـعب بانـک گردشگری و وب ســایت بانک به نشانی Tourismbank.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 23950 تماس حاصل نمایند.

پرداخت تسهیلات تا 10 میلیارد ریال به صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه