// کد مطلب: ۱۲۹۱۶۰

تقدیر از مدیرعامل بیمه تعاون در مراسم تجلیل از مربیان برتر کاراته

تقدیر از مدیرعامل بیمه تعاون در مراسم تجلیل از مربیان برتر کاراته
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: در مراسم تجلیل از مربیان برتر کاراته، از مدیرعامل بیمه تعاون به خاطر حمایت از رشته ورزشی کاراته تقدیر شد.

به گزارش طلانیوز: مراسم تجلیل از مربیان برتر کاراته ایران همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار شد.
در این مراسم، از زحمات مربیانی که شاگردان انها در مسابقات انتخابی بزرگسالان (به میزبانی تهران) و رده های پایه (به میزبانی زنجان) سال ۱۴۰۰ مقام های اول تا سوم را کسب کردند و نیز از زحمات تعدادی از پیشکسوتان داوری، مربیگری و اجرایی که در چند سال گذشته نقش پررنگی در رشد و اعتلای کاراته ایران داشتند تقدیر شد.
همچنین در جریان برگزاری این مراسم، سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته ج.ا.ا از یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به دلیل «خدمات ارزشمند و صادقانه به رشته ورزشی کاراته» با اهدای لوح یادبود، تقدیر کرد.
گفتنی است مظلومی معتقد است که «با توجه به جایگاه والای ورزش در جامعه و لزوم سالم سازی فعالیت جوانان، بنگاههای اقتصادی می توانند حمایتهای خود از ورزش قهرمانی و پرورش استعدادها را یکی از اهداف مهم فعالیتهای خود قرار دهند».
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین مطرح می کند که «بازتاب مثبت حضور بنگاههای اقتصادی در این عرصه نهایتا منجر به پیشرفت ورزش کشور خواهد شد».
وی همچنین تصریح کرده است که «شرکت بیمه تعاون با جدیت هر چه تمام تر در این راه قدم برداشته و از هیچ حمایتی از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش قهرمانی علی الخصوص ورزش کاراته دریغ نخواهد کرد».
شایان ذکر است که پیش از این نیز تیم کاراته بانوان بیمه تعاون در مسابقات سوپرلیگ کاراته قهرمانی کشور به مقام قهرمانی دست یافته بود.

تقدیر از مدیرعامل بیمه تعاون در مراسم تجلیل از مربیان برتر کاراته

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه