// کد مطلب: ۱۲۹۲۸۱

نشست مشترک قائم مقام سازمان صدا و سیما با دبیرکل و هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران

نشست مشترک قائم مقام سازمان صدا و سیما با دبیرکل و هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: جلسه مشترک قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیمای ج.ا.ایران با دبیرکل و هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران با بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی همکاری و اجرای برنامه های مشترک بمنظور توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در جامعه و آشنایی هرچه بیشتر آحاد مختلف جامعه با خدمات گسترده موسسات بیمه و فرآیند های بهره مندی از پوشش های مختلف بیمه، نقش موثری در آرامش و اطمینان خاطر مردم به انجام فعالیت های اقتصادی، تولیدی و خدماتی که با استفاده بهینه از پوشش های بیمه ای در محل سازمان صدا و سیمای ج.ا.ایران برگزار گردید.

به گزارش طلانیوز: در این نشست ابتدا دکترکریمی به ضریب نفوذ بیمه و پایین بودن این ضریب در ایران نسبت به سایر کشورها اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ششم توسعه، دستیابی به عدد هدف ضریب نفوذ بیمه در این برنامه مستلزم همکاری میان دستگاه های ذیربط از جمله سازمان صدا و سیما می باشد تا فرهنگ عمومی استفاده از بیمه ارتقاء و مردم از مزایا و فواید پوشش بیمه ای به خوبی آگاه و بهره مند شوند.
دبیرکل سندیکای بیمه گران افزود: در دنیا 115 رشته بیمه ای وجود دارد که خدمات مختلفی را به بیمه گذاران ارائه می دهد، اما در ایران این خدمات متاسفانه محدود بوده و در چند رشته خلاصه شده است.
در ادامه دکتر بهاری فر، مدیر عامل شرکت بیمه ما، دکتر هادی مدیر عامل شرکت بیمه باران و دکتر کشاورز مدیر عامل شرکت بیمه دی در مورد لزوم توجه به فرهنگ سازی و استفاده مردم از خدمات بیمه ای حوزه کاری صنعت بیمه توضیحاتی دادند و خواستار همکاری و مساعدت سازمان صدا و سیما در این خصوص برای ارتقاء اطلاعات بیمه ای عموم مردم شدند.
در پایان حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم ضمن تاکید بر همکاری مشترک فی مابین سازمان صدا و سیما و شرکت های بیمه برای فرهنگ سازی در زمینه ارتقاء آگاهی مردم و استفاده از خدمات مختلف بیمه توضیحاتی ارائه فرمودند.
وی ادامه داد: برای جریان سازی رسانه ای در توجه و اطلاعات بیمه ای مردم آماده هستیم و در این میان شرکت های بیمه هم لازم است اقدامات موثر و مناسبی انجام دهند تا ذهنیت مطلوبی از عملکرد شرکت های بیمه ایجاد شود و همچنین در شیوه پرداختن به موضوع فرهنگ سازی و ارائه مباحث کارشناسی با سازمان صدا و سیما همکاری مناسبی داشته باشند.

نشست مشترک قائم مقام سازمان صدا و سیما با دبیرکل و هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه