// کد مطلب: ۱۴۲۰۹۹

بیمه کارآفرین/

صورت های مالی بیمه کارآفرین در مجمع عمومی عادی سالیانه تصویب گردید

صورت های مالی بیمه کارآفرین در مجمع عمومی عادی سالیانه تصویب گردید
لینک کوتاه کپی شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه کارآفرین 16 تیرماه 1401به منظور بررسی و تصویب صورت­‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 با حضور سهام‌داران برگزار و مجمع تقسیم سود130 ریالی به ازای هر سهم را تصویب کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه کارآفرین، این جلسه بر اساس مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار میزبان85/16 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی بود اما با پخش زنده، این فرصت برای کلیه سهامداران ایجاد شد که بتوانند در جریان گزارش‌ها و مصوبات قرار بگیرند. ضمن اینکه در این مجمع، نماینده شرکت فرابورس و بیمه مرکزی نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مجمع و در راستای رعایت ماده 101 قانون تجارت و ماده 22 اساسنامه شرکت بیمه کارآفرین، فرشاد محمدپور رئیس هیأت مدیره بیمه کارآفرین به‌ عنوان رئیس جلسه، علی آزاد و مجید شمسی به عنوان ناظر جلسه و همچنین عبدالمجید رافع حق نژاد معاون مالی و اداری بیمه کارآفرین به عنوان منشی جلسه توسط حاضران انتخاب شدند.

در ادامه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین، به ارائه گزارش هیأت مدیره و عملکرد این شرکت در سال 1400 پرداخت و با ارائه جزئیات عملکرد شرکت، سهامداران را در جریان تازه‌ترین تحولات قرار داد.

پس از ارائه گزارش هیأت مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ­‌های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت­های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400، عملکرد هیأت مدیره و در نهایت تخصیص و تقسیم سود 130 ریالی به ازای هر سهم به تصویب مجمع عمومی عادی سالانه رسید.

همچنین روزنامه اطلاعات بار دیگر به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب شد و سایر دستور جلسه این مجمع به تصویب سهامداران رسید.

صورت های مالی بیمه کارآفرین در مجمع عمومی عادی سالیانه تصویب گردید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه