قیمت طلا | قیمت جهانی طلا | بازار طلای جهانی

اونس همچنان بر مدار ریزشی

اونس همچنان بر مدار ریزشی
لینک کوتاه کپی شد

هم اکنون اونس در حوالی حمایت 1880 دلاری قرار دارد که از دست رفتن این حمایت باعث سقوط اونس تا 1832 دلار خواهد شد.

به گزارش طلانیوز:  اونس جهانی در هفته ای که گذشت همچنان بر مدار ریزشی قرار داشت و تا قیمتهای پایین افت کرد. به طور کلی اوضاع اقتصادی مساعدی بر جهان حکم فرما نیست.

بحران تورم منفی چین، بیکاری چین، تورم المان و رکود آلمان، مشکلات اقتصادی آمریکا و … همگی باعث شده است که اوضاع اقتصادی کل جهان فعلا در ابهام باشد و تحلیلگران و معامله گران با پارامترهای دقیق و درستی روبرو نباشند.

معمولا در شرایط پر ابهام معامله گران دست از معامله برمیدارند یا شروع به فروش دارایی ها میکنند تا وضعیت مشخص شود. طلا هم از این قضیه مستثنی نیست و همین امر میتواند باعث افت طلا شود.

از دید تکنیکی اونس به طور واضح شرایط نزولی دارد و به سمت حمایتهای خود سقوط میکند. هم اکنون اونس در حوالی حمایت 1880 دلاری قرار دارد که از دست رفتن این حمایت باعث سقوط اونس تا 1832 دلار خواهد شد.

 

قیمت طلا

 

در بازار داخل فعلا دلار همچنان در مدار 48-50 قرار دارد و کلیه بازارها اعم از طلا تا بورس در رکود به سر میبرند. افت اونس جهانی هم باعث شد تا قیمت طلا در داخل کشور هم نزولی باشد. هر چند این نزول چندان چشمگیر نبود.

در هفته های گذشته همواره اعلام کردیم قیمت 2.500.000 تومان برای طلای 18 عیار و 29.000.000 برای سکه سد محکمی است و همچنان به این امر اعتقاد داریم. شکست این سطح میتواند نشانه چرخش صعودی سنگین در بازار باشد.

از طرف دیگر حمایت 2.300.000 تومان در طلای 18 عیار و 22.000.000 برای سکه هم بعید است که از دست برود. شکست هر کدام از این سطوح باعث حرکت شدیدی در همان جهت خواهد شد.

 

در تصاویر زیر محدوده های مهم قیمت در طلای 18 عیار و سکه را میتوانید مشاهده کنید.

قیمت طلا

 

/منبع: گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه