رپرتاژ اگهی /

شمش نقره را از کجا بخریم و به کجا بفروشیم ؟

شمش نقره را از کجا بخریم  و به کجا بفروشیم ؟
لینک کوتاه کپی شد

همه ما برای هدیه و حتی برای سرمایه گذاری به دنبال یک کالای با ارزش هستیم. شمش نقره نیز یک کالای با ارزشی می باشد که با خرید و تهیه آن می توانید یک سرمایه گذاری ناب را به سرانجام برسانید.

سوال اصلی و مهم است که از کجاها به تهیه شمش نقره بپردازیم که موجب ضرر نشود و یا تقلبی نباشد. ما به کمک و راهنمایی شما آمده ایم که با انتخاب مناسب بهترین شمش نقره را خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید. در خریدو فروش شمش نقره  به اولین نکته ای که باید در نظر گرفته شود و مهم است، تفاوت واحد اونس با گرم می باشد.

اونس چیست؟ برای آنکه فلزات گران بها را محک بزنید و معیار آن را بسنجید اونس به کمک شما می آید و بدانید که هر اونس معادل با28/34 گرم می باشد. اگر کسی یک شمش یک اونسی تهیه می کند در واقع وزن شمش نقره آن فرد 34گرم تخمین زده می شود. در بازار تهران بیشترین شمش های نقره یک اونسی در دسترس می باشند. لازم به ذکر است که اگر کسی خریدار شمش نقره یک کیلوگرمی باشد در کشورهای همسایه نظیر ترکیه باید وارد کشورمان شود تا معامله صورت بگیرد.

 

از کجا شمش نقره بخریم؟ شمش نقره چیست؟

در هنگام خرید کردن شمش نقره و حتی مدل های مختلف نقره همانند: پلاک، سکه و غیره به مکانی که وارد می شوید و از کسانی که  شمش نقره را برای شما توضیح می دهند همگی باید دارای اعتبار باشند که اگر زمانی به هر دلیلی  شمش نقره خریداری شده فاقد اعتبار و ارزش بود قابلیت امتیاز عودت و تعویض را دارا باشد. از سایت های معتبر و همچنین فروشگاه های آنلاین که از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار هستند و نیز دارای مجوز های لازم می باشند، می توانید با مشورت و حتی با خیالی آسوده به خرید و نیز سرمایه گذاری شمش نقره بپردازید. وبسایت فروشگاهی کافهسیلورwww.cofesilver.com  شما را در خرید انواع شمش نقره ایرانی و خارجی  یاری می کند.

برای اطلاع از قیمت شمش نقره و پیرسینگ گوش در کافه سیلور می توانید با 09123498666 تماس حاصل فرمایید.

 

شمش نقره چیست؟

در علم متالوژی به یک میله یا صفحه ای فلزی که از جنس نقره می باشد و معمولا با عیار 999 ساخته و روانه بازار شده است شمش نقره می گویند. این فلز گران بها در طبیعت یافت می شود و بعد از طلا رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. ویژگی های نقره شامل براقیت، نرمی و نیز رنگ سفید آن است که در طبیعت هم به صورت خالص و نیز ترکیبی با فلزات دیگر یافت می شود. قالبی به طول کمتر از 2 متر را شمش می گویند و در شرایطی که شمش نقره با سطح مقطع کوچکتر از 225 سانتی متر قرار می گیرد را شمشال می گویند.

بیشتر دولت ها از این دو نوع فلز گران بها نظیر: نقره و طلا  به صورت شمش برای ذخیره ارزی استفاده می کنند. بدانید که در همه ی مواقع شمش نقره وزنش ثابت نمی باشد و با تغییر در وزن آن قیمت هم نیز به تناسب بالاتر می رود. در اطراف تپه سیلک آثاری از جنس نقره پیدا شده است و این امر خودش مدرک سابقه طولانی نقره درایران می باشد.

29491cea-087e-4cf4-859a-38e872405540

کاربرد شمش نقره:

از شمش نقره به منظور فعالیت های صنعتی و شیمیایی و همینطور ساخت زیور آلات نظیر پیرسینگ گوش و زنجیر نقره استفاده می شود.

 

تاریخچه پیرسینگ گوش

طبق تحقیقات باستان شناسان مشخص شد که تاریخچه پیرسینگ گوش مربوط به 5000سال قبل در زمان مومیایی هایی است که در رشته کوه های آلپ زندگی می کردند. طبق تحقیقات انجام شده توسط باستان شناسان بر روی گوش برخی از اجساد مومیایی ها آثار سوراخ گوش پیداست. بنابراین پیرسینگ گوش قدمت چندین هزار ساله دارد و با گذشت چندین سال از پیدایش آن هنوز هم که هست این روش به عنوان زینت بدن در سراسر کره زمین در بین مردم رواج دارد.

 

عوامل موثر بر هزینه پیرسینگ گوش

به طور دقیق نمی توان قیمت مشخصی برای پیرسینگ گوش بیان کرد بلکه هزینه پرداختی  پیرسینگ گوش به ناحیه مورد نظر و نوع سوراخ کردن بستگی دارد. البته سوراخ کردن ناحیه غضروفی گوش نسبت به نرمه گوش هزینه بیشتری دارد. با توجه به اینکه برخی از خانم ها دوست دارند ناحیه های مختلف گوش را سوراخ کنند و از بدلیجات و جواهرات در آن نواحی استفاده کنند می توان بیان کرد که هر ناحیه ای از گوش با توجه به غضروفی بودن دارای هزینه متفاوتی خواهد بود.

البته یکی از نکات مهم و قابل توجه در پیرسینگ گوش این است که  همیشه به کیفیت کار توجه کنید و تنها ملاک شما قیمت پایین کار نباشد. از طرفی پیرسینگ گوش را تنها توسط افراد حرفه ای و با تجربه در محیط کاملا استریل شده انجام دهید. البته با توجه به حساسیت گوش نسبت به انجام پیرسینگ باید توجه داشته باشید که بعد از انجام پیرسینگ از گوشتان به خوبی مراقبت کنید تا دچار زخم و عفونت در ناحیه سوراخ شده نشود.

1734fe2d-5c57-41a1-8ffd-49d8981fdb65

خصوصیات فلز نقره

اعتقاد بر این است که انسان ها از 3000 سال قبل از میلاد، نقره را از سرب جدا کرده اند. نقره استرلینگ فلزی براق، سفید، چکش خوار و کاربردی است. نقره بهترین بازتابنده نور مرئی بود تا زمانی که هوا آن را کدر کرد. این فلز در نزدیکی هوای خالص و در آب پایدار است. نقره بالاترین رسانایی الکتریکی و حرارتی را در بین تمام فلزات دارد.

 

این فلز سفید به دلیل استفاده در جواهرات و سکه مشهور است، اما کاربرد اصلی نقره امروزه صنعتی است. چه یک تلفن همراه باشد و چه یک پنل خورشیدی، نوآوری های جدید به طور مداوم در حال ظهور هستند تا از ویژگی های منحصر به فرد نقره استفاده کنند.

خوب است بدانید:

 

نقره یک فلز گرانبها است زیرا کمیاب و قیمتی است و فلزی است که در برابر خوردگی و اکسیداسیون بسیار مقاوم است. از آنجایی که نقره بهترین رسانای گرما و الکتریسیته تمام فلزات است، برای کاربردهای الکتریکی ایده آل است. خواص ضد باکتریایی و غیر سمی آن باعث شده است که در داروها و محصولات مصرفی مفید باشد.

 

روشنایی و بازتاب بالا باعث شده است که به طور گسترده در جواهرات، ظروف نقره و آینه استفاده شود. انعطاف پذیری و چکش خواری، تبدیل آن را به سیم های نازک و انعطاف پذیر آسان می کند.از آنجایی که از طلا فراوانتر است، قیمت نقره بسیار کمتر از طلا است. نقره به صورت پودر، خمیر، پولک، پودر و آلیاژ شده با فلزات دیگر موجود است. فلزات به صورت ورق های قابل چاپ صاف می شوند و به عنوان سوسپانسیون و حتی به عنوان کاتالیزور استفاده می شوند. این ویژگی ها تضمین می کند که نقره همچنان در صنعت رشد می کند، در حالی که سابقه طولانی آن در ضرب سکه و جواهرات جایگاه خود را به عنوان نماد ثروت و اعتبار حفظ می کند.

 

* مطلب فوق رپرناژ اگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد .....

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه