// کد مطلب: ۱۵۰۶۵۲

بانک قرض الحسنه مهر ایران/

شعبه آشخانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جابه‌جا شد

شعبه آشخانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جابه‌جا شد
لینک کوتاه کپی شد

به منظور فراهم آوردن شرایطی مناسب برای مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و ارائه خدمت مناسب‌تر و با هدف رضایت‌مندی مشتریان، شعبه آشخانه این بانک در استان خراسان شمالی به مکان جدیدی منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در راستای تکریم مشتریان و ارائه خدمت مناسب، شعبه آشخانه در استان خراسان شمالی بهینه‌سازی و به مکان جدید خود منتقل شد.
این شعبه با حضور «علی خیاطی» مدیر شعب این استان و جمعی از مشتریان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. شعبه آشخانه با دارا بودن فضا و امکاناتی مناسب، در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان مانه و سملقان و شهرهای اطراف است.
مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات بانکی خود به آدرس آشخانه- بلوار شهید بهشتی- قبل از سه‌راهی نواب صفوی مراجعه یا با شماره تلفن 05832926788 تماس حاصل کنند.
گفتنی است شعبه آشخانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران 1064 میلیارد ریال منابع دارد و تا کنون 4100 فقره وام به ارزش 1750 میلیارد ریال پرداخت کرده است. همچنین این شعبه 150 فقره وام ازدواج به ارزش بیش از 148 میلیارد ریال و 127 فقره وام به مددجویان کمیته امداد به مبلغ 60 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

شعبه آشخانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جابه‌جا شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه