// کد مطلب: ۱۴۸۳۳۰

رپرتاژ اگهی

نگرش مثبت، چای را برای من به پول تبدیل کرد

نگرش مثبت، چای را برای من به پول تبدیل کرد
لینک کوتاه کپی شد

هیچ چیز نمی تواند انسانی با نگرش مثبت را از دستیابی به هدفش بازدارد و هیچ چیز نمی تواند به انسانی با نگرش منفی کمک کند پس باید نگرش خود را تغییر دهیم و این تغییر را در زندگی اعمال کنیم، می شود با این نگرش از چای به ثروت زیادی دست یافت.

را برای من به پول تبدیل کرد

هیچ چیز نمی تواند انسانی با نگرش مثبت را از دستیابی به هدفش بازدارد و هیچ چیز نمی تواند به انسانی با نگرش منفی کمک کند پس باید نگرش خود را تغییر دهیم و این تغییر را در زندگی اعمال کنیم، می شود با این نگرش از چای به ثروت زیادی دست یافت .

چای ایرانی لاهیجان

از دیگر مشکلاتی که باعث می شود صادرات انواع چای ایرانی رونق نداشته باشد، ولی بهترین محصول برای عرضه به بازار چای ایرانی لاهیجان است . بحث قاچاق گسترده چای به کشور که هم بازار داخلی و هم صادرات را دچار بحران کرده است .

از سویی دیگر بازار این محصول ارزشمند آن گونه که بایسته است در میان کشورهای همسایه شناسایی نشده و محدود مانده است . عدم ثبات قیمت و همچنین بالا بودن تعرفه های گمرکی چای باعث شده است که صادرات انواع چای ایرانی با رکود مواجه شود . ورود بیش از حد انواع چای قاچاق از مرزهای مختلف کشور موجب شده است تا مردم تمایل زیادی برای مصرف این محصول داخلی نداشته باشند . در حالی که اگر مانعی بر سر راه قاچاق ایجاد شود علاوه بر استقبال از محصولات با کیفیت داخلی، تولید چای افزایش یافته و به تبع آن صادرات آن رونق می گیرد . شاید برایتان جالب باشد که بدانید در میان کشورهای دنیا در مصرف چای، سهم ایران از مصرف چای تنها 4 تا 4 / 5 درصد است . این نشان می دهد این محصول بازار خوبی دارد و می توان صادرات انواع چای ایرانی را به نقاط مختلف دنیا گسترش داد . با یک برنامه ریزی صحیح و حمایت از چایکاران با تجربه می توان تولید چای را در کشور افزایش داد و با معرفی مرغوبیت آن، موقعیت رو به رشدی در صادرات به کشورهای دور و نزدیک کسب کرد .

چای ایرانی

چای و واردات بی رویه چای بی کیفیت به کشور دولت با حمایت از چایکاران و اهدا تسهیلات به آنان در کنار کاهش مالیات و عوارض گمرکی و وضع قوانین صادرات چای ایرانی به نحوی که سرمایه گذار ترغیب به سرمایه گذاری شود .

سبب شد که صادرات این محصول افزایش پیدا کند . چای ایرانی طریق گمرک های بین المللی به کشورهای مختلفی مانند ترکمنستان، عراق، روسیه، آذربایجان، تاجیکستان و ازبکستان صادر می شود . از جمله قوانین صادرات چای ایرانی می توان به قرنطینه محصول توسط وزارت بهداشت به منظور بررسی کیفی و صدور مجوز صادرات اشاره کرد . در ادامه با صدور مجوز وزارت بهداشت، چای ها بسته بندی شده و به صورت پاکت و یا در گونی های 5 ، 10 و 25 کیلویی اماده و به گمرک برای اخذ مجوزهای لازم برای صادرات ارسال می گردد .

چای زعفرانی

همانطور که در متن فوق ذکر شد چای زعفرانی نیوشا، بسیار خوش طعم و لذت بخش است که افراد برای تهیه ی آن اقدام می نمایند . بنابراین نکاتی را برای دم کردن چای زعفران باید رعایت نماییم که بطور کامل به آن می پردازیم تا بیشتر آشنا شوید .

لازم به ذکر است که خواص زعفران در صورت نگهداری در جای خشک، خنک و تاریک یا در فریزر نگهداری حفظ می شود و هنگام کار با زعفران دقت کنید که دستانتان خیلی خشک باشد، زعفران را زیاد دم نکنید وگرنه تلخ می شود . استفاده از چای سیاه زعفرانی بهتر از دیگر چایها است زیرا از آنجایی که طعم ملایم‌ تری دارد و از ترکیبات مناسبی تشکیل شده اند موجب می شود که در مراسمات بیشتر مورد توجه قرار گرفته و تمامی خواص های نیرو بخش را به مخاطبان انتقال بدهند .

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ....

نگرش مثبت، چای را برای من به پول تبدیل کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه