// کد مطلب: ۱۶۵۵۷۵

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد، بانک رضوی

بانک پاسارگاد، بانک رضوی
لینک کوتاه کپی شد

خشت اول بانک پاسارگاد در خاک مقدس مشهد به تاریخ ۲۳ آذرماه ۱۳۸۴ مقارن با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و ذیل عنایات آن حضرت بنا نهاده شد.

ارزش‌های اخلاقی و اسلامی در تمام ابعاد آن همواره مورد تاکید و توجه راهبران بانک پاسارگاد بوده است، چه کسی والاتر از ثامن‌الائمه برای توسل و پیروی کردن، از این روی یکی از القاب و شعارهای مهم این مجموعه، “بانک پاسارگاد بانک رضوی” است.

در تمام این سال‌ها، این رضوی بودن در تمام مراتب و بخش‌های بانک پاسارگاد تجلی یافته و امروز یکی از اصل‌های جدایی‌ناپذیر این مجموعه است. مدیران، راهبران و بدنه بانک پاسارگاد عملا خودشان را در پیشگاه مقدس حضرت امام رضا (ع) می‌بینند و همین نگاه و توجه خاص سبب می‌شود که کار و خدمت به خلق همانند یک آیین مهم و غیرقابل انکار باشد که هر لحظه آن موجب خشنودی و رضایت خلق و آقا امام رضا (ع) باشد.

حال پس از گذشت ۱۹ سال از خشت اول، به لطف پروردگار و عنایات حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع)، بانک پاسارگاد مبدل به بانکی شاخص و سرآمد شده است که برای دست‌یابی به این موفقیت‌ها و سرافرازی‌ها هیچ‌یک از اصول بانکداری اسلامی را خدشه‌دار نکرده و همواره پای‌بند به ارزش‌های والای اسلامی بوده است.

هر سال در روز میلاد امام مهربانی‌ها امام رضا(ع)، شور و شوق وصف‌ناپذیری در تمام شعبه‌ها و در میان همکاران پاسارگادی به راه است، این روز برای پاسارگادیان به مثابه تجدید میثاق با آن حضرت و اعلام پای‌بندی به عهد و پیمان سابق است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه