// کد مطلب: ۱۶۵۸۷۷

شاپرک/

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت شاپرک برگزار شد

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت شاپرک برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت شاپرک با موضوع تغییر برخی از مواد اساسنامه و با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.

به گزارش طلانیوز از روابط عمومی شاپرک، در ابتدای این جلسه دکتر علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک به عنوان رییس مجمع با اشاره به ضایعه دردناک شهادت رییس‌جمهور اظهار کرد: رجعت غم‌بار آیت‌الله رییسی و همراهان گرامی ‌ایشان غم سنگینی بود که همه ما را متالم و متاثر کرد، از خداوند منان، رحمت و مغرفت را برای ایشان خواستاریم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رییسی همواره حامی نظام بانکی بودند، تصریح کرد: ایشان دقت نظر ویژه نسبت به امور پولی، بانکی و تاثیر آن بر معیشت مردم داشتند، امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه‌شان باشیم.

ماهیار در ادامه برگزاری مجمع فوق‌العاده شرکت را در راستای ماموریت‌های جدید این شرکت دانست و تاکید کرد که برای توسعه و تقویت شرکت در راستای پاسخگویی به نیازهای زیست‌بوم پرداخت الکترونیک کشور نیاز است همگام با نوآوری‌ها و فن‌آوری‌ها گام برداریم.

در ادامه این جلسه، امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک با ارائه گزارشی به تشریح موارد اصلاحی در اساسنامه پرداخت و اظهار کرد: شرکت شاپرک حضور بیشتر در حوزه نوآوری و حرکت بر لبه فناوری را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده و برنامه‌های توسعه‌ای متعددی را مد نظر دارد.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در زمینه اصلاحات مد نظر هیات مدیره، موارد پیش‌بینی شده به تایید و تصویب سهامداران رسید.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه