// کد مطلب: ۱۶۰۴۲۷

همایش بین‌المللی بیمه و توسعه

آغاز سی‌امین همایش ملی روز بیمه / تکامل زیست‌بوم صنعت بیمه زیر یک سقف

آغاز سی‌امین همایش ملی روز بیمه / تکامل زیست‌بوم صنعت بیمه زیر یک سقف
لینک کوتاه کپی شد

سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه از صبح امروز یکشنبه دوازدهم آذرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد گشایش یافت.

همایش بین‌المللی روز ملی بیمه در سال جاری با شعار “تکافل، حکمرانی، فناوری‌های نوین” و رویکرد تکامل زیست‌بوم صنعت بیمه به مدت دو روز و با حضور گسترده فعالان و اساتید این حوزه و مهمانان خارجی آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این همایش با حضور علی استادهاشمی، رئیس بیمه مرکزی؛ محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی؛ مدیرعامل سندیکای بیمه‌گران؛ رئیس‌کل پژوهشکده صنعت بیمه و مدیران ارشد این عرصه به‌طور رسمی شروع به کار کرد.

همچنین سخنرانان و مهمانانی از کشورهای انگلیس، ترکیه، مالزی، پاکستان و اندونزی در این همایش به طرح نظرات و آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

در حاشیه این همایش ملی ۱۰ پنل تخصصی با ارائه ۵۳۰ مقاله در حوزه‌های مختلف علوم بیمه و ۱۲ کارگاه بین‌المللی با اساتید خارجی بحث و بررسی جدیدترین یافته‌های صنعت بیمه ارائه خواهد شد.

همچنین معرفی برترین مقالات، کتاب‌های برتر، پژوهشگر برتر، ایده برتر، رساله برتر دکتری، پایان‌نامه برتر کارشناسی و دانشجوی برتر همایش از دیگر برنامه‌های اصلی این همایش است.

تقدیر از کارمندان نمونه و پیشکسوتان منتخب صنعت بیمه کشور نیز در پایان این همایش برگزار خواهد شد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه