// کد مطلب: ۱۶۰۴۳۸

بیمه سلامت ایران

تعهدات بیمه سلامت منجر به افزایش رضایتمندی مردم شده است

تعهدات بیمه سلامت منجر به افزایش رضایتمندی مردم شده است
لینک کوتاه کپی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعهدات بیمه سلامت منجر به افزایش رضایتمندی مردم شده است

به گزارش خبرنگار ما به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، جواد شاهین‌فر در دیدار با رحمانی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، بر ضرورت حمایت‌های بیشتر بیمه‌ای برای تحت پوشش قرار دادن گروه های مختلف بیماری ها تأکید کرد و افزود: در این خصوص باید گام های رو به جلو بیشتری برداشته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، از برخی اقدامات انجام شده برای افزایش سطح رضایت مندی کارکنان و همچنین ایجاد منابع جدید درآمدی در دانشگاه قدردانی کرد و بر تلاش برای حل مشکلات در سایه هماهنگی ها تاکید کرد.

وی از حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان برای بررسی وضعیت بیمه سلامت در استان نیز قدردانی کرد.در این نشست رحمانی نیز با بیان این که تعهدات بیمه سلامت منجر به افزایش رضایتمندی مردم شده است، افزود: تاکنون اجرای طرح های مختلف از جمله پزشکی خانواده و الکترونیکی کردن نسخه ها توسط سازمان بیمه سلامت موفقیت آمیز بوده است.

وی فضای کلی بیمه ای خراسان شمالی را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: برای همکاری و ارائه خدمات بیشتر بیمه ای آمادگی داریم و انشالله فصل جدیدی از همکاری و خدمات شروع شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه