// کد مطلب: ۱۶۱۱۲۰

بیمه سلامت ایران

در تلاش برای کاهش دغدغه ها در خصوص بیماران خاص، صعب العلاج و نادر هستیم

در تلاش برای کاهش دغدغه ها در خصوص بیماران خاص، صعب العلاج و نادر هستیم
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تلاش می کنیم دغدغه ها در خصوص بیماران خاص، صعب العلاج و نادر را کاهش دهیم.

کتر محمد مهدی ناصحی در جمع مدیرکل و معاونین و روسای اداره کل بیمه سلامت استان فارس گفت: دغدغه ما در حوزه بیمه سلامت کم نیست، اما نگاه های خوبی و کارهای قابل قبولی در کشور انجام شد؛ لذا دیدگاه ها نسبت به بیمه سلامت تغییر کرد.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه رفع مشکلات و موانع نیازمند همت عمومی است افزود: پیشنهاد می شود مسائل و مشکلات انتقال داده شود، در نظام جدید پزشکی خانواده کارهای خوبی صورت گرفته و امیدواریم همراهی های بیشتری توسط دانشگاه های علوم پزشکی انجام شود تا مسیر درستی طی شود.

وی تاکید کرد: در حوزه صندوق بیماری های خاص صعب العلاج و نادر همراهی دولت، مجلس و بیمه سلامت سبب شد بار بسیاری در بحث هزینه ها از دوش بیماران برداشته شود، هر مورد و مساله ای در این حوزه باید اطلاع رسانی گردد تا مشکلات به دقت رصد شود.

وی با اشاره به اینکه پرداختی به موسسات در تمام استان ها به خوبی انجام می شود اظهار داشت: اگر مشکلی وجود دارد باید هر چه سریعتر برطرف شود.

دکتر ناصحی ادامه داد: خدمات صندوق خاص، صعب العلاج و نادر در اختیار بیماران دارای بیمه تامین اجتماعی و نیروهای مسلح هم قرار گرفته و پرداختی ها به آن گروه ها نیز صورت می گیرد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه