// کد مطلب: ۱۶۳۴۹۲

بیمه حکمت صبا

پیام تبریک دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز نیروی هوایی

پیام تبریک دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز نیروی هوایی
لینک کوتاه کپی شد

بسم الله الرحمن ارحیم نوزدهم بهمن ماه، سالروز بیـعت تاریخی هـمافران نیروی هــوایی با امـام خمینی (ره) و روز نیـروی هـوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطـره شهدای والامقام این نیرو، رشـادت ها و دلاوری هـای غیورمردان آسمان ایران را ارج نهیم . نیروی هوایی ارتش جمهوری اسـلامی […]

بسم الله الرحمن ارحیم

نوزدهم بهمن ماه، سالروز بیـعت تاریخی هـمافران نیروی هــوایی با امـام خمینی (ره) و روز نیـروی هـوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطـره شهدای والامقام این نیرو، رشـادت ها و دلاوری هـای غیورمردان آسمان ایران را ارج نهیم . نیروی هوایی ارتش جمهوری اسـلامی ایـران، در طول تاریخ پرافتخار خود، همواره با صلابت و اقتدار، در دفاع از کیان نظام مقـدس جمهوری اسلامی ایـران و حفظ آسمان ایـران اسلامی، جانفشـانی ها و رشادت هـای بی نظیری را خلق کرده اسـت. بیعـت تاریــخی هـمافران نیــروی هــوایی با امـام خمـینی (ره) در نوزدهم بهمن ماه سال۱۳۵۷ ، نقطـه عطفی در تاریـخ انقلاب اسلامی ایران بود و نـشان از بصیـرت و ولایـتمداری این عـزیزان داشت.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به فرماندهی معظم کـل قوا، آحاد فرماندهان، کارکنـان و خانـواده های محترم نیروی هوایی ارتش جمهـوری اسـلامی ایران، عزت و سـربلندی روزافزون ایران اسلامی را از خـداوند متـعال مسئلت می نمایم.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه