// کد مطلب: ۱۵۷۴۱۲

تیگو ۸ پرو | قیمت تیگو ۸ پرو | فونیکس

تیگو ۸ پرو با کاهش قیمت شدید رو به رو شد؟

تیگو ۸ پرو با کاهش قیمت شدید رو به رو شد؟
لینک کوتاه کپی شد

به تازگی لیست قیمت جدید یکی از محصولات پرطرفدار مدیران خودرو منتشر شده که بر اساس آن کاهش قیمت شدید تیگو ۸ پرو رقم خورده است.

به گزراش طلانیوز: با ورود شورای رقابت به بحث قیمت گذاری خودروهای مونتاژی، لیست نهایی قیمت این شورا سرانجام پس از کش و قوس های بسیار منتشر شد و قرار بر این شد تا شرکت ها بر اساس این لیست عرضه خود را انجام دهند. با وجود اینکه خودروسازان به اعمال قیمت های دستوری اعتراض مستمر داشتند اما از نظر قانونی قیمت های شورای رقابت لازم الاجرا بود و شرکت ها ملزم به اعمال آن ها بودند. یکی از خودروهایی که مشتریان سامانه یکپارچه مدت ها منتظر اعلام قیمت آن بودند، تیگو ۸ پرو بود. فونیکس تیگو ۸ پرو توسط شورای رقابت ۱ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و حالا مدیران خودرو قیمت نهایی را با اضافه شدن وجوهات قانونی (مالیات، بیمه و…)، ۱ میلیارد و ۷۹۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. این یعنی کاهش قیمت شدید تیگو ۸ پرو رقم خورده است و مدیران خودرو سرانجام مصوبه شورای رقابت برای این خودرو را تمکین می کند.

 

تیگو ۸ پرو

 

 

بر این اساس کاهش قیمت حدود ۴۷۷ میلیونی را برای این شاسی بلند مدیران خودرو در کارخانه شاهد هستیم. این یعنی به زودی قیمت بازار آزاد این خودرو هم کاهش چشمگیری خواهد داشت و به تبع آن می توان روی پایین آمدن قیمت خودروهای هم رده هم امیدوار بود. البته اعلام قیمت های جدید سایپا باعث شد تا شوکی افزایشی به بازار وارد شود اما حالا با اعلام کاهش قیمت شدید تیگو ۸ پرو باز هم بازار به روند کاهشی خواهد رسید.

 

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه