// کد مطلب: ۱۶۶۵۲۵

شرایط فروش خودرو | شرایط فروش سوزوکی جیمنی

شرایط فروش سوزوکی جیمنی اعلام شد

شرایط فروش سوزوکی جیمنی اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

بر اساس بخشنامه منتشر شده توسط شرکت راساموتور خاورمیانه، شرایط فروش سوزوکی جیمنی به صورت علی الحساب اعلام شده است.

به گزراش طلانیوز: سوزوکی جیمنی ۵ در یکی از خودروهای جذاب و غیر چینی بود که در عرضه آخر خودروهای وارداتی اولویت دهی شد. قبل تر نتایج آخرین اولویت دهی خودروهای وارداتی مشخص شده بود و حالا شرایط فروش سوزوکی جیمنی برای متقاضیانی که اولویت این خودرو را دارند منتشر شده است. بر اساس این شرایط فروش مشتریان می بایست نیمی از مبلغ علی الحساب این خودرو یعنی ۹۲۵ میلیون تومان را طریق درگاه فروش وبسایت راساموتور خاورمیانه پرداخت کنند. جریمه تاخیر برای این خودروها ۲.۵ درصد بصورت ماهانه محاسبه می شود و زمان تحویل خودروها پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود.

 

جدول شرایط فروش سوزوکی جیمنی

 

سوزوکی جیمنی

 

معرفی و مشخصات فنی سوزوکی جیمنی

سوزوکی جیمنی به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و این پیشرانه چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ ۱۰۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۰ نیوتن متر تولید می کند. با این توان جیمنی ۵ در ۱.۲ تنی، می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی ۱۵ ثانیه ثبت کند. جعبه دنده جیمنی ۵ در راسا موتور خاورمیانه از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT با فناوری اووِر درایو است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

 

سوزوکی جیمنی

 

سوزوکی جیمنی راسا موتور خاورمیانه در تیپ GLX به فرمان کمکی برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با قابلیت کمک سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل الکتریکی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، فناوری LED چراغ ها با چراغشوی، سنسور نور و… مجهز است.

 

سوزوکی جیمنی

 

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه