// کد مطلب: ۱۶۶۵۳۰

کوشا خودرو | محصولات کوشا خودرو | سراتو وارداتی

کیا سراتوهای وارداتی به مشتریان تحویل شد

کیا سراتوهای وارداتی به مشتریان تحویل شد
لینک کوتاه کپی شد

فرآیند شماره گذاری کیا سراتوهای وارداتی کوشا خودرو به اتمام رسید تا شرکت تحویل این سدان جذاب را به مشتریان آغاز کند.

به گزارش طلانیوز: کیا سراتو را می توان جزو جذاب ترین و اسپرت ترین محصولات وارداتی دانست که متاسفانه تعداد کمی از آن ثبت سفارش و در بازار ایران عرضه شده است. شرکت کوشا خودرو به تازگی موفق شده تا شماره گذاری سراتوهای وارداتی را به سرانجام برساند تا بتواند این سدان جذاب را به خریدارانش از سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی تحویل دهد.

قیمت فروش این سدان در سامانه ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون بوده که در مقایسه با دیگر وارداتی ها جزو گران ترین ها محسوب می شود و احتمالاً با توجه به تعداد کمش در بازار با قیمت هایی فضایی آگهی و معامله شوند. به این ترتیب باید دید که در روزهای آتی صاحبان این خودرو چه قیمتی را در بازار آزاد و آگهی ها اعلام می کنند.

به طور کلی می توان گفت که نسل جدید سراتو بالاخره به بازار تشنه ایران رسید و امید است با آزادسازی ثبت سفارش و واردات خودروهای کره ای، شاهد حضور تعداد گسترده تری از این خودرو در خیابان ها باشیم.

 

سراتو وارداتی

 

 

مشخصات فنی سراتو وارداتی

کیا سراتو وارداتی به پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی و چهار سیلندر مجهز است که توان تولید ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر را دارد. در این نسخه جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT نیرو را از پیشرانه به چرخ های جلو منتقل می شود.

 

سراتو وارداتی

 

امکانات و آپشن ها

سراتو کوشا خودرو

این سدان جذاب و نام آشنا برای مردم ایران علاوه بر داشتن موتور ۲ لیتری، امکاناتی نظیر ۲ ایربگ، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، تهویه دستی، استارت دکمه ای، سانروف، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، اتو لایت، پدل شیفتر و… را نیز دارد.

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه