// کد مطلب: ۱۶۴۹۴۷

رپرتاژ اگهی /

نماد نزدک در آلپاری [بررسی شاخص “Nasdaq” در فارکس!]

نماد نزدک در آلپاری [بررسی شاخص “Nasdaq” در فارکس!]
لینک کوتاه کپی شد

شاخص نزدک "NASDAQ" وضعیت شرکت های فناوری در ایالات متحده را نشان می دهد و منعکس کننده تأثیر رویدادهای سیاسی و اقتصادی بر این بخش است. نماد نزدک در آلپاری به صورت نماد NQ100 نمایش داده می شود و با شاخص بورس نزدک NASDAQ نیز در دسترس است. اما آیا این همه چیز درباره شاخص «نماد نزدک در آلپاری» است؟! قطعا خیر. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا به بررسی این نماد در یکی از قدیمی ترین بروکر های جهان بپردازیم!

امکان معامله نماد نزدک در بروکر آلپاری وجود دارد و این شاخص یکی از پرمعامله ترین نمادهای معاملاتی alpari است.

 

نماد نزدک در بروکر آلپاری؛ نماد نزدک در کدام حساب های الپاری قابل معامله است؟!

نزدک یک شاخص وزنی بر اساس ارزش بازار است که شامل بیش از 2500 سهام فهرست شده در بورس اوراق بهادار می باشد. شاخص نزدک شرکت های مطرح و فعال در حوزه تکنولوژی و فن آوری را شامل می شود و نرخ شاخص آن با توجه به قیمت سهام 100 شرکت آمریکایی مانند اپل، گوگل،تسلا، پی پل، اتودسک، مایکروسافت، اینتل، مدرنا و … تعیین می شود. این سهام در حوزه های مختلف نرم افزار، سخت افزار، مخابرات، فروش آنلاین و بیو تکنولوژی و ... فعال هستند. در این میان، بروکر آلپاری یکی از کارگزاری های معتبری است که با ارائه شاخص ها و پلتفرم های معاملاتی متنوع، امکان معامله شاخص نزدک را فراهم می کند.

نماد نزدک در آلپاری فقط در حساب های "ECN" و "PAMM" در دسترس قرار دارد. همچنین، این شاخص فقط در پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 قابل معامله است. نماد نزدک در دسته قراردادهای CFD قرار دارد و با اختصار "NASDAQ" نشان داده می شود. مشخصات نماد نزدک در آلپاری:

 

نماد شاخص نزدک در آلپاری

 

مشخصات

 

بررسی بروکر آلپاری

 

نماد شاخص نزدک در alpari

 

نام نماد نزدک در متاتریدر

 

NA100-m (NAZDAQ 100 Index)

 

حداقل اسپرد (بر حسب پیپ)

 

0

 

حداقل میزان تغییر

 

0.1

 

سواپ شرت

 

14.3100

 

سواپ لانگ

 

32.9400-

 

زمان شروع معاملات

 

01:01:00

 

زمان اتمام معاملات

 

23:59:00

نماد نزدک در فارکس چیست؟ یکی از مهم ترین شاخص های بزرگ ترین بازار جهان!

نماد نزدک در فارکس (NASDAQ) در واقع شامل سهام 100 شرکت بزرگ موجود در بورس سهام نزدک می شود. این نماد ابتدا در 31 ژانویه 1985 محاسبه و در دسترس قرار گرفت. نام این شاخص «Nasdaq-100» است. با این حال ممکن است در لیست نمادهای بروکرهای مختلف، آن را با نام های متفاوتی پیدا کنید. از جمله این نام ها می توان به این موارد اشاره کرد:

·        NQ100-m؛

·        NAS100؛

·        NASDAQ100؛

·        NQ.

56

 

نماد شاخص نزدک در آلپاری با نشان اختصاری "NQ100_m" نشان داده می شود و این نماد ممکن است در سایر پلتفرم های معاملاتی متفاوت باشد.

 

اسپرد و کمیسیون نماد نزدک در آلپاری چقدر است؟!

نماد نزدک از 100 شرکت معتبر نرم افزاری و آی تی در آمریکا تشکیل شده و به همین دلیل یک سهام بسیار مهم و قدرتمند در بازارهای مالی است. اگر شما هم قصد دارید تا این نماد را معامله کنید، باید از اسپرد، کمیسیون و دیگر هزینه های معاملاتی آن مطلع باشید؛ حداقل اسپرد شاخص نزدک در آلپاری از 0 و در حساب های ای سی ان است؛ همچنین، سواپ فروش این نماد 13.58 و سواپ آلپاری برای خرید آن 32.06- می باشد.

نحوه معامله نماد نزدک در بروکر آلپاری به چه صورت است؟ راهنمای گام به گام!

نماد نزدک در بروکر آلپاری "NQ100_m" است که برای کاربران ایرانی در پلتفرم متاتریدر 4 ارائه می شود. کاربران برای معامله نزدک باید نسخه تحت وب یا اپلیکیشن متاتریدر 4 را بر روی سیستم نصب کرده و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهند:

·        اولین قدم برای انجام معاملات ایجاد یک حساب کاربری در بروکر آلپاری است؛

·        وارد شدن به کابین شخصی و بخش پلتفرم متاتریدر4؛

·        وارد کردن نام حساب کاربری و پسورد حساب؛

·        در این قسمت کاربران باید روی گزینه واچ لیست کلیک کنند تا منوی جدیدی برای آن ها باز شود و سپس گزینه "symbols" را انتخاب نمایند؛

·        در این مرحله باید نماد نزدک را انتخاب کرده و آن را به واچ لیست اضافه کنید؛

·        در مرحله آخر روی نماد در بخش واچ لیست کلیک کنید، گزینه «new order» را انتخاب کرده و در پنجره جدید، مقادیر پوزیشن را وارد کنید و معاملات خود را روی این نما‌د انجام دهید.

اگر به آموزش تصویری یا اطلاعات بیشتر از نماد های معاملاتی آلپاری نیاز دارید، تنها کافی است تا مقاله های معامله شاخص نماد نزدک در آلپاری، نماد نزدک در فارکس، نمادهای معاملاتی آلپاری، آمارکتس بدون فیلتر، نماد نزدک در آمارکتس، دانلود متاتریدر 4 آلپاری و ... را در رسانه های تخصصی شاخص نزدک ازجمله مرجع سیگنال، استراتژی، متاتریدر و ریبیت فارکس اف ایکس ماکسی FX Maxi، مارکت واچ MarketWatch، اینوستینگ Investing.com و دیگر وب سایت ها مطالعه کنید.

نظر کارشناس درباره نماد شاخص نزدک در آلپاری و نتیجه گیری:

نماد نزدک در آلپاری [NQ100_m ] است و نماد شاخص بورس نزدک نیز "NASDAQ CFD" می باشد. بروکر آلپاری یکی از بروکرهای معتبری است که خدمات خود را به کاربران ایرانی نیز ارائه می داد. آلپاری با فراهم کردن امکانات معاملاتی مناسب و بستر امن خرید و فروش، یکی از بهترین گزینه ها برای معامله شاخص نزدک است. حالا شما به ما بگویید، شاخص نزدک را در کدام کارگزاری ها معامله می کنید؟! از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منابع: مرجع سیگنال، استراتژی، متاتریدر و ریبیت فارکس اف ایکس ماکسی FX Maxi – وب سایت رسمی شاخص نزدک Nasdaq.com – یاهو فایننس Yahoo Finance

سوالات متداول:

نماد نزدک در آلپاری چیست؟

نماد نزدک در بروکر آلپاری با نشان اختصاری "NQ100_m" به نمایش گذاشته می شود.

آیا می توان نماد نزدک را در همه حساب های آلپاری معامله کرد؟

همه حساب های آلپاری، به جز حساب های سنتی امکان معامله نماد نزدک را فراهم می کنند.

کمترین میزان اسپرد نماد نزدک در بروکر آلپاری چقدر است؟

حساب های پرو و ای سی ان با اسپرد صفر، پایین ترین میزان از اسپرد نماد نزدک در آلپاری را فراهم کرده اند.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه