// کد مطلب: ۱۶۵۰۲۷

رپرتاژ اگهی /

مقایسه حساب‌های معاملاتی بروکر لایت فایننس

مقایسه حساب‌های معاملاتی بروکر لایت فایننس
لینک کوتاه کپی شد

 

بروکر لایت فایننس که جزو لیست بهترین بروکر فارکس به‌شمار می‌رود در سال 2005 میلادی، فعالیت خود در حوزه بازارهای مالی را با دفتر مرکزی در کشور قبرس، آغاز نمود. لایت فایننس جزو اولین کارگزاری‌هایی محسوب می‌شود که برای معامله‌گران امکان افتتاح حساب Cent با حداقل واریز 1 دلار را فراهم کرده است. در حال حاضر این بروکر علاوه بر ارائه خدمات تجاری خود به معامله‌گران سراسر جهان، به تریدرهای ایرانی نیز امکان افتتاح حساب در این کارگزاری را می‌دهد و معامله‌گران می‌توانند از شرایط معاملاتی مطلوب و شفاف لایت فایننس بهره‌مند شوند. بروکر لایت فایننس دارای سایت و پشتیبانی فارسی بوده و با اخذ رگولاتوری (CySEC) از کشور قبرس، توانسته اعتبار مناسبی برای خود دست و پا کند. در ادامه به معرفی و مقایسه حساب‌های معاملاتی بروکر لایت فایننس پرداخته خواهد شد.

حساب‌های معاملاتی بروکر لایت فایننس

بروکر لایت فایننس، حساب‌های معاملاتی متنوعی را در اختیار معامله‌گران خود گذاشته است. نام حساب‌های معاملاتی ارائه شده در لایت فایننس عبارت است از: حساب Cent، حساب کلاسیک و حساب ECNکه در پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و 5 و پلتفرم معاملاتی C-Traderو هم‌چنین اپلیکیشن تلفن همراه لایت فایننس برای معامله‌گران در دسترس است. تریدرها می‌توانند متناسب با شناختی که از خود و استراتژی معاملاتی‌شان دارند؛ حساب معاملاتی مورد نظرشان را انتخاب کرده و معاملات خود را در بازار، شروع کنند.

حساب معاملاتی Cent بروکر لایت فایننس

حساب معاملاتی Cent در بروکر لایت فایننس برای آن دسته از معامله‌گرانی که در حساب آزمایشی معاملات موفق داشته‌اند و اکنون می‌خواهند به درک بهتر از روانشناسی بازار دست پیدا کرده و هم‌چنین درآمد نیز داشته باشند؛ بسیار مناسب است. حداقل واریز در این حساب معاملاتی لایت فایننس10 دلار بوده و حداکثر لوریج ارائه شده به معامله‌گران 1:1000 می‌باشد. ارز پایه در این حساب معاملاتی سنت دلار/ سنت یورو بوده و دستور اجرای سفارشات در حساب معاملاتی Cent به‌صورت اجرای بازار (Market Execution) است. از مزیت‌های حساب معاملاتی Cent در بروکر لایت فایننس برای تریدرها، نداشتن کمیسیون و دسترسی به حساب اسلامی می‌باشد و سطح استاپ اوت در این حساب 50 درصد است. اسپرد این حساب نیز برای معامله‌گران به‌صورت شناور و از 3 پیپ در نظرگرفته شده است. هم‌چنین حساب معاملاتی Cent در پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و 5 برای معامله‌گران در دسترس است.

حساب معاملاتی Classic بروکر لایت فایننس

حساب معاملاتی کلاسیک در بروکر لایت فایننس برای معامله‌گران با تجربه و تریدرهایی که استراتژی‌های معاملاتی ثابت شده‌ای دارند، مناسب می‌باشد. حداقل واریز در این حساب 50 دلار بوده و حداکثر لوریج ارائه شده 1:1000 می‌باشد. ارز پایه این حساب دلار و یا یورو بوده و اسپرد در نظر گرفته شده توسط لایت فایننس به‌صورت شناور و از 1.8 پیپ می‌باشد. هم‌چنین معامله‌گران مسلمان لایت فایننس می‌توانند در حساب معاملاتی کلاسیک، درخواست حساب اسلامی دهند. حساب کلاسیک این بروکر بدون کمیسیون می‌باشد و استاپ اوت در نظر گرفته شده برای این حساب 20 درصد است. دستور اجرای سفارشات در حساب معالاتی کلاسیک به‌صورت اجرای بازار (Market Execution)است و معامله‌گران می‌توانند در پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و یا 5 به بازار فارکس دسترسی داشته و معاملات‌شان را انجام دهند.

حساب معاملاتی ECN بروکر لایت فایننس

بروکر لایت فایننس که در لیست بهترین بروکر فارکس قرار دارد؛ در حساب معاملاتی ECN، امکان انجام معامله مستقیم بین معامله‌گران و تأمین کنندگان نقدینگی را فراهم کرده است. حداقل واریزی در این حساب 50 دلار می‌باشد و ارز پایه حساب ECN، دلار و یورو به انتخاب معامله‌گر است. حساب معاملاتی ECN، بدون اسپرد بوده اما معامله‌گران لازم است به‌ازای هر 1 لات معامله، حداقل 0.25 دلار به‌عنوان کمیسیون، به بروکر لایت فایننس پرداخت کنند. دستور اجرای سفارشات در حساب معالاتی Cent به‌صورت اجرای بازار (Market Execution)است و معامله‌گران می‌توانند در پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و یا 5 به این حساب معاملاتی در بروکر لایت فایننس درسترسی داشته باشند. هم‌چنین حداکثر لوریج ارائه شده در این حساب 1:1000 بوده و سطح استاپ اوت در نظر گرفته شده 20 درصد است. معامله‌گران مسلمان نیز می‌توانند در این حساب درخواست حساب اسلامی داده و بدون بهره شبانه، معاملات‌شان را انجام دهند.

جدول مقایسه حساب‌های معاملاتی بروکر لایت فایننس

حساب‌های معاملاتی

حساب معاملاتی CENT

حساب معاملاتی Classic

حساب معاملاتی ECN

ارز واریز

USD, EUR

USD, EUR

USD, EUR

حداقل واریز

10 $

50 $

50 $

حداکثر لوریج

1:1000

1:1000

1:1000

اسپرد

شناور از 3 پیپ

شناور از 1.8 پیپ

بدون اسپرد

اجرای سفارشات

Market Execution

Market Execution

Market Execution

سطح استاپ اوت

50%

20%

20%

کمیسیون

ندارد

ندارد

حداقل 0.25 دلار به ازای هر لات

حساب اسلامی

در دسترس

در دسترس

در دسترس

پلتفرم‌های معاملاتی

MT4/MT5

MT4/MT5

MT4/MT5

معاملات اجتماعی

دارد

دارد

دارد

حداکثر تعداد سفارشات

500

300

300

سطح کال مارجین

100

100

100

سخن پایانی

در این مقاله حساب‌های معاملاتی بروکر لایت فایننس که یکی از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان می‌باشد، بررسی و جزئیات این حساب‌ها با یک‌دیگر مقایسه شد اما به‌صورت کلی معامله‌گران بهتر است قبل از انتخاب هر بروکری، حساب‌های معاملاتی آن بروکر را شخصاً بررسی و با یک‌دیگر مقایسه کنند و حساب معاملاتی متناسب با استراتژی معاملاتی که دارند را انتخاب کنند.

سؤالات متداول

چگونه می‌توان به سایت بروکر لایت فایننس دسترسی پیدا کرد؟

برای ورود به سایت بروکر لایت فایننس که در لیست بهترین بروکر فارکس قرار دارد؛ می‌توانید بر روی این لینک کلیک کرده تا به صفحه اصلی سایت این بروکر منتقل شوید.

آیا بروکر لایت فایننس دارای سایت و پشتیبانی فارسی می‌باشد؟

بله، معامله‌گران ایرانی می‌توانند در بروکر لایت فایننس که در لیست بهترین بروکر‌های فارکس قرار دارد، حساب معاملاتی افتتاح کنند و در صورت بروز مشکل، با پشتیبانی فارسی لایت فایننس ارتباط برقرار کنند.

آیا بروکر لایت فایننس که از بهترین بروکرهای فارکس به‌شمار می‌رود دارای رگولاتوری می‌باشد؟

بله، بروکر لایت فایننس با اخذ رگولاتوری (CySEC) از کشور قبرس ، از اعتبار مناسبی برخوردار است.

آیا در بروکر لایت فایننس می‌توان واریز و برداشت ریالی انجام داد؟

بله، برای واریز و برداشت ریالی در بروکر لایت فایننس، می‌توان به راحتی از طریق صرافی تاپ چنج (Top Change) حساب خود را به تومان شارژ و یا درخواست برداشت، ثبت نمود.

در بروکر لایت فایننس چند نوع حساب معاملاتی ارائه می‌شود؟

در این بروکر علاوه بر امکان استفاده از حساب آزمایشی، معامله‌گران به 3 حساب معاملاتی دسترسی داشته و می‌توانند متناسب با استراتژی معاملاتی‌شان حساب مورد نظرشان را انتخاب کنند.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه