// کد مطلب: ۱۶۵۲۳۷

رپورتاژ آگهی/

لیست کامل انواع عطر عاشقانه زنانه

لیست کامل انواع عطر عاشقانه زنانه
لینک کوتاه کپی شد

با استفاده از یک عطر عاشقانه زنانه خاص می توانید در قرارهای خود با همسر یا شریک عاطفی تان تاثیرگذاری تان را بالا ببرید. شما با عطر، اکسیر ثبت لحظه ها، تاثیری ماندگاری در ذهن طرف مقابلتان می گذارید. با خرید عطر ورساچه صورتی، الین مولگر و سایر خوشبوکننده های معروف زنانه دیگر بدون شک شما در قرار عاشقانه تان می درخشید.

با استفاده از یک عطر عاشقانه زنانه خاص می توانید در قرارهای خود با همسر یا شریک عاطفی تان تاثیرگذاری تان را بالا ببرید. شما با عطر، اکسیر ثبت لحظه ها، تاثیری ماندگاری در ذهن طرف مقابلتان می گذارید. با خرید عطر ورساچه صورتی، الین مولگر و سایر خوشبوکننده های معروف زنانه دیگر بدون شک شما در قرار عاشقانه تان می درخشید.

شما باید در صورت گرم مزاج بودن از ادکلن خنک زنانه و در صورت سرد مزاج بودن از عطرهای گرم استفاده کنید. توجه به فاکتورهایی مثل گروه بویایی، فصل استفاده، طعم، نت ها و ... نیز اهمیت زیادی دارد. با توجه به این موارد، بهترین عطر عاشقانه را بخرید و قرارهایتان را با شریک عاطفی خود جذابتر نمایید.

 

معرفی بهترین عطر عاشقانه زنانه با تاثیرگذاری بالا

با خرید عطر جنیفر استیل یا عطر عاشقانه و مسخ کننده ای دیگرچون الین موگلر، رایحه ای مدهوش کننده از خود به جا بگذارید. آیا می دانید که بهترین عطر عاشقانه زنانه چیست؟ چه ویژگی هایی دارد و از چه نت هایی تشکیل شده است؟

کوکو شنل مادمازل، بهترین ادکلن خنک زنانه

کوکو شنل مادمازل از جمله عطرهای زنانه خوشبویی است که امکان استفاده از آن را برای 4 فصل سال دارید. این خوشبوکننده با گروه بویایی شرقی گلی قطعا می تواند نظر شریک عاطفی تان را به خود جلب کند. شما باید قبل از خرید این محصول به طبع و طعم شیرین و ملایم آن نیز توجه داشته باشید.

نت های ابتدایی: ترنج، پرتقال، گریپ فروت

نت های میانی: سرخالو، رز، یاس

نت های پایانی: مشک، وانیل، نعناع هندی، خس خس

دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم، عطر رمانتیک زنانه

کمپانی دیور از جمله برندهای معروف تولیدکننده عطر در تمام دنیا است که هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم را در سال 2014 تولید کرد. این خوشبوکننده طبع گرمی دارد، بنابراین امکان استفاده از آن را در روزهای سرد پاییزی و زمستانی دارید. این عطر با گروه بویایی شرقی وانیلی قطعا تاثیر خود را در قرارهای رمانتیکتان می گذارد و جذابیتتان را به رخ طرف مقابل می کشاند.

نت های ابتدایی: بادام، شیرین بیان

نت های میانی: یاس، شکوفه پرتقال

نت های پایانی: دانه تونکا، وانیل

دولچه گابانا پورفم اینتنس (دولچی گبانا پور فمه اینتنس)

دولچه گابانا پورفم اینتنس (دولچی گبانا پور فمه اینتنس) در سال 2013 با طبع گرم تولید شد. این محصول می تواند مکمل استایل شما در روزهای پاییزی و زمستانی باشد. گروه بویایی شرقی گلی پورفم اینتنس نیز قطعا تاثیرگذاری آن را بالا می برد. شما می توانید در قرارهای رمانتیک خود از این عطر استفاده کرده و طرف مقابلتان را اغوا کنید.

نت های ابتدایی: نارنگی ماندارین، بهار نارنج

نت های میانی: شکوفه پرتقال، گل مریم

نت های پایانی: چوب صندل سفید، پف نبات

نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم

نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم محصولی است که در سال 2006 روانه بازار شد و توانست نظر بسیاری از خانم ها را به خود جلب کند. نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم با گروه بویایی گلی چوبی مشکی و طبعی معتدل می تواند لبخند رضایت از خرید یک عطر عاشقانه زنانه را به لب هایتان هدیه دهد.

نت های ابتدایی: رز، هلو

نت های میانی: مشک، کهربا

نت های پایانی: نعناع هندی، چوب صندل سفید

فردریک مال کارنال فلور

دومینیک روپیون یکی از عطرهای به نام است که کارنال فلور را برای کمپانی فردریک مال فرانسوی در سال 2005 طراحی کرد. این محصول طبعی خنک دارد، برای همین امکان استفاده از آن را فقط برای روزهای بهاری و تابستانی دارید.

این عطر با گروه بویایی رایحه های گلی می تواند سرآغاز یک رابطه عاشقانه بی پایان باشد، بنابراین حتما در قرارهای عاشقانه تان از آن استفاده کنید.

اسانس اولیه: ترنج، مشک، یاس، نارگیل، گل یلانگ، شکوفه پرتقال، گل مریم، خربزه، اکالیپتوس

ویکتوریا سکرت لاو ادو پارفیوم، بهترین عطر برای اولین دیت

ویکتوریا سکرت از جمله برندهای معروف در ایالات متحده است که با عطر لاو ادو پارفیوم لبخند را به لب خانم های خاص پسند هدیه داد. این محصول در سال 2017 تولید شد و با طبع خنک توانست تبدیل به انتخاب اول بسیاری از خانم ها در روزهای گرم بهاری و تابستانی شود.

نت های ابتدایی: سرو کوهی

نت های میانی: زردآلو، شکوفه زردآلو

نت های پایانی: گل پنبه

جیانفرانکو فره این د مود فور لاو پیور

جیانفرانکو فره این د مود فور لاو پیور در سال 2010 روانه بازار شد و به عنوان یک عطر ایتالیایی توانست در مدت زمان کوتاهی به کشورهای دیگر از جمله ایران صادر شود. این محصول خوشبو با گروه بویایی گلی میوه ای و طبع خنک در فروشگاه های عرضه کننده عطر و ادکلن های اصل به فروش می رسد.

نت های ابتدایی: ترنج، هلو، برگ و جوانه انگور فرنگی، گلابی، سیب سرخ

نت های میانی: رز، یاس، گل سوسن، شکوفه گیلاس

نت های پایانی: مشک، سدر، روایح چوبی

الین موگلر، بهترین عطر عاشقانه

الین موگلر با گروه بویایی گلی شرقی، برای طرف مقابلتان یادآور لحظات پر از شادی و خوشی در کنار شما خواهد بود. این عطر با گروه بویایی گلی شرقی و طمع و طبع گرم و شیرین تا مدت ها به یاد می ماند و فراموش نمی شود. شما می توانید علاوه بر قرارهای رمانتیک خود از آن برای مهمانی ها و فضاهای مجلل نیز استفاده کنید.

نت های ابتدایی: یاسمین سامباک

نت های میانی: کشمیر

نت های پایانی: کهربا

 

لانکوم ترزور این لاو (ترسر این لاو)

دومینیک روپیون و ورونیک نیبرگ در سال 2010 محصولی را برای کمپانی لانکوم با نام این لاو تولید کردند که هم اکنون بسیاری از خانم ها برای قرارهای عاشقانه شان از آن استفاده می کنند. این خوشبوکننده طبعی معتدل دارد و با گروه بویایی گلی میوه ای احساس بسیار خوبی را در زمان استشمام برایتان به ارمغان می آورد.

نت های ابتدایی: ترنج، فلفل صورتی، شلیل، گلابی

نت های میانی: بنفشه، یاس، هلو، گل محمدی

نت های پایانی: مشک، سدر

کرید لاو این وایت

کرید لاو این وایت محصولی از اولیویه کرید سیکس جنریشن و جیمز هنری کرید است که در سال 2005 برای کمپانی کرید تولید شد. این خوشبوکننده به عنوان یک عطر فرانسوی می تواند با گروه بویایی شرقی گلی و طبع خنک خود تاثیرگذاری فوق العاده ای برروی طرف مقابلتان داشته باشد.

نت های ابتدایی: پرتقال

نت های میانی: رز، زنبق، یاس، نرگس، مگنولیا، برنج

نت های پایانی: وانیل، چوب صندل سفید، عنبر

جورجیو آرمانی امپریو آرمانی این لاو ویت یو

برند جورجیو آرمانی تولیدکننده محصولی به نام امپریو آرمانی این لاو ویت یو است که محبوبیت زیادی در سراسر دنیا دارند. این محصول پای ثابت قرارهای عاشقانه بیشتر خانم ها شده، چون با نت های فوق العاده اش تاثیرگذاری آنها را بالا می برد.

نت های ابتدایی: انگور فرنگی سیاه، تمشک، آلبالو

نت های میانی: رز، یاس، خاراگوش

نت های پایانی: نعناع هندی

 

عطر عاشقانه زنانه، ارمغان آور جذابیت در قرارهای عاشقانه

با استفاده از یک عطر عاشقانه زنانه در قرارهای عاطفی تان می توانید جذابیت خود را به رخ طرف مقابلتان بکشید. این عطرها با رایحه دل انگیز خود اغواکننده هستند و اشتیاق طرف مقابل برای ادامه رابطه با شما را افزایش می دهند. رایحه عالی عطرهای عاشقانه زنانه باکیفیت تا مدت ها در ذهن طرف مقابل می مانند و یادآور لحظات شیرینی می شوند که او با شما سپری کرده است.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ....

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه