// کد مطلب: ۱۶۵۸۲۷

رپورتاژ آگهی/

ورود به دنیای عملی تعویض و ترمیم قطعات گوشی با آموزش تعمیر موبایل

ورود به دنیای عملی تعویض و ترمیم قطعات گوشی با آموزش تعمیر موبایل
لینک کوتاه کپی شد

با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های موبایل اکثر افراد ترجیح می‌دهند که در صورت خرابی موبایل خود برای تعمیر آن اقدام کنند. با این اوصاف می‌توان گفت که مشاغلی نظیر تعمیرات موبایل از بازار کار ایده‌آلی برخوردار هستند. تعویض قطعات موبایل از جمله مهم‌ترین مهارت‌های مهم در تعمیرات تخصصی گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند. ما در این مقاله به شرح مفصل برایتان درباره ورود به دنیای عملی تعویض و ترمیم قطعات گوشی موبایل صحبت می‌کنیم. اگر جز علاقه‌مندان به دوره آموزشی تعمیرات موبایل هستید، مطالعه مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید.

با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های موبایل اکثر افراد ترجیح می‌دهند که در صورت خرابی موبایل خود برای تعمیر آن اقدام کنند. با این اوصاف می‌توان گفت که مشاغلی نظیر تعمیرات موبایل از بازار کار ایده‌آلی برخوردار هستند. تعویض قطعات موبایل از جمله مهم‌ترین مهارت‌های مهم در تعمیرات تخصصی گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند. ما در این مقاله به شرح مفصل برایتان درباره ورود به دنیای عملی تعویض و ترمیم قطعات گوشی موبایل صحبت می‌کنیم. اگر جز علاقه‌مندان به دوره آموزشی تعمیرات موبایل هستید، مطالعه مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید.

 

آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه‌ای

کلیه سرفصل‌های آموزش تعمیرات موبایل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و برای تکنسین تعمیر موبایل شدن لازم و ضروری است که به این قبیل از موارد توجه ویژه داشت. اگر دلتان می‌خواهد که از آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل بهره‌مند شوید، پیشنهاد ما برای شما شرکت در دوره آموزشی آموزشگاه پل است. با یادگیری آموزش تعمیر موبایل به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شده و به درآمد ایده‌آل خود برسید. البته آموزش تخصصی تعمیرات موبایل کافی نیست و باید به صورت عملی هر آنچه را که آموزش دیده‌اید تمرین و تکرار کنید.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملاً تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

چگونه در تعویض و ترمیم قطعات گوشی موبایل متخصص شویم؟

همان طور که گفتیم مهم‌ترین تکنیک در تعمیرات گوشی موبایل عیب یابی، تشخیص قطعات معیوب و تعویض و ترمیم آنها است. شما نمی‌توانید بدون شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل به این میزان از مهارت دست یابید. در ادامه برایتان خواهیم گفت که با چه راهکارها و ترفندهایی می‌توانید به شخصی تکنسین در تعمیر موبایل تبدیل شوید. به این منظور کافی است که گام‌های زیر را اجرا کنید:

 

- گام اول: ثبت نام در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

در وهله اول لازم و ضروری است که یک آموزشگاه تعمیر موبایل معتبر و شناخته شده را انتخاب کرده و با نام نویسی در آنجا گام موثری در راستای آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل بردارید.

- گام دوم: شرکت در کلاس‌های دوره تخصصی تعمیرات موبایل

در ابتدا باید بگوییم که صرفاً نام نویسی در دوره آموزش تعمیر موبایل کافی نیست و باید حتماً در کلاس آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه‌ای حضور داشته و مباحث تئوری و عملی را به صورت حضوری آموزش ببینید.

- گام سوم: فعال بودن در دوره تخصصی تعمیرات موبایل

بهتر است که در جلسات آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین المللی به صورت منفعل نباشید. به این منظور می‌توانید برای انجام تمرینات و تسک‌های آموزشی خود اقدام کرده و اگر سوال و چالش خاصی دارید حتماً با اساتید دوره مشورت کنید.

- گام چهارم: مدتی به عنوان کارآموز وارد حوزه کاری شوید.

برای متخصص شدن در زمینه تعویض قطعات و تعمیر آنها بهتر است که مدتی را به عنوان کارآموز در کنار افراد متخصص مشغول به کار شوید. البته باید بگوییم که اگر آموزشگاه پل گیلان را به عنوان موسسه برگزار کننده دوره آموزشی تعمیرات موبایل انتخاب کنید به این راهکار برای یادگیری بیشتر نیازی نخواهید داشت؛ زیرا اساتید آموزشگاه پل صفر تا صد مهارت‌های تخصصی خود را به شما عزیزان منتقل می‌کنند. در ادامه این مطلب برایتان خواهیم گفت که با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه‌ای در آموزشگاه پل از چه مزیت‌هایی بهره‌مند خواهید شد.

بررسی مزایای شرکت در آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل پل

موارد زیر از جمله مزایای منحصر به فردی هستند که با شرکت در دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در آموزشگاه پل گیلان از آنها بهره‌مند خواهید شد. این موارد عبارت‌اند از:

رشسثیصثقی

- دوره فشرده با تضمین یادگیری تعمیرات موبایل

مهم‌ترین حسن و ویژگی این دوره آموزش تعمیرات موبایل گوشی در کوتاه مدت بودن آن است در واقع آموزش در دو هفته و ۷۲ ساعت انجام می‌شود. اگر محدودیت زمانی دارید و دلتان می‌خواهد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهارت‌های تخصصی از جمله تعویض و ترمیم قطعات موبایل را آموزش ببینید، این دوره فشرده مناسب شما است.

- تدریس دروس توسط اساتید مجرب

کلیه اساتیدی که در آموزشگاه پل تدریس می‌کنند از مهارت و توانایی کافی برخوردار بوده و صفر تا صد تجربیات خود را به کارآموزان دوره منتقل می‌کنند. اساتیدی که در آموزشگاه پل فعالیت دارند، علاوه بر حوزه تدریس در تعمیرات تخصصی موبایل و تعویض قطعات معیوب نیز متخصص بوده و تجربیات ارزشمندی در این راستا برای انتقال به کارآموزان دوره دارند.

- عدم محدودیت جغرافیایی برای ثبت نام در دوره آموزشی تعمیرات موبایل

جالب است بدانید که برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه‌ای هیچ گونه محدودیت جغرافیایی وجود ندارد. با این اوصاف فرقی نمی‌کند که شما از کدام استان قصد ثبت نام در این دوره را دارید. لازم به ذکر است که آموزشگاه پل جهت رفاه حال کارآموزان شرایط بهره‌مندی از اقامت رایگان در رشت را فراهم کرده است؛ بنابراین اگر از سایر استان‌های کشور برای ثبت نام در این دوره اقدام می‌کنید. امکان بهره‌مندی از خوابگاه مجهز رایگان نیز برای شما عزیزان فراهم شده است.

- هزینه مقرون به صرفه دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه‌ای

از دیگر مزایای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانیم به تعرفه مقرون به صرفه آن اشاره کنیم کافی است هزینه آموزش تعمیرات موبایل در این دوره آموزشی را با سایر دوره‌ها مقایسه کنید. بدون شک با توجه به جامع بودن سرفصل‌های دوره آموزشگاه پل انتخاب شما برای ثبت نام خواهد بود.

- ارائه مدارک معتبر تعمیرات موبایل

کلیه کارآموزان به شرط شرکت در آزمون فنی و حرفه ای موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل خواهند شد. این مدرک در ایران و سایر کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار هستند، دارای اعتبار بوده و برای اخذ مجوز و دریافت وام و سایر تسهیلات کاربردی است. لازم به ذکر است که بعد از دریافت مدرک فنی و حرفه ای افراد می‌توانند برای دریافت مدرک بین المللی و دانشگاهی نیز اقدام کنند.

- معرفی کارآموزان به بازار کار

آموزشگاه پل به منظور حمایت از قشر جوان کارآموزان برتری را که موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات تخصصی موبایل شده‌اند به مشاغل و کسب و کارهای شناخته شده معرفی می‌کند. با این اوصاف افراد از بابت نداشتن رزومه و سابقه کاری نیز نگرانی ندارند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب به شرح مفصل برایتان دربارۀ ورود به دنیای عملی تعویض و ترمیم قطعات گوشی با آموزش تعمیر موبایل صحبت کردیم. کافی است در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل شرکت کنید تا به مهارت کافی در زمینه تعمیر، تعویض و ترمیم قطعات کاربردی موبایل‌های هوشمند و امروزی دست یابید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ......

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه