// کد مطلب: ۱۶۶۵۴۲

رپورتاژ آگهی/

خرید طلای آب شده آنلاین قابل اعتماد است؟ میلی؛ بستر امن خرید طلا

خرید طلای آب شده آنلاین قابل اعتماد است؟ میلی؛ بستر امن خرید طلا
لینک کوتاه کپی شد

خرید طلای آب شده آنلاین قابل اعتماد است؟ میلی؛ بستر امن خرید طلا

خرید طلا یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین راه‌های حفظ ارزش سرمایه به‌خصوص در ایران محسوب می‌شود. البته روش‌های دیگری هم برای حفظ سرمایه وجود دارد؛ مثل خرید ملک، خرید ارز و… ولی طلا به دلیل ارزش ذاتی و قدرت نقدشوندگی زیادی که دارد، همیشه بین ایرانی‌ها محبوب بوده است. خرید طلا به جهت سرمایه‌گذاری به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ مثل خرید طلای زینتی، خرید طلای دست دوم، خرید سکه و خرید طلای آب شده.

با وجود مالیات و اجرتی که روی طلای زینتی و همچنین حبابی که روی سکه قرار دارد، طلای آب شده روش بهتری به‌حساب می‌آید.

یکی از مناسب ترین گزینه های سرمایه گذاری، طلای آب شده است.

مزیت سرمایه‌گذاری طلای آب شده نسبت به سکه و طلا زینتی

برای سرمایه‌گذاری، بهتر است که طلای آب شده بخرید؛ چرا که در مقایسه با سکه یا طلای زینتی، مزایای بیشتری دارد، مثل:

  • ریسک نقدینگی پایین: طلا آب شده راحت‌تر به پول نقد تبدیل می‌شود. اگر هم به‌صورت آنلاین از میلی خریده باشید که فقط در چند دقیقه به پول نقد تبدیل می‌شود.
  • حفظ ارزش: هر اتفاق و حادثه‌ای که رخ دهد قیمت طلای ذوبی حفظ می‌شود، در صورتی که سکه حباب دارد و از طلا زینتی هم مالیات و اجرت کسر می‌شود.
  • دفاع از سرمایه در برابر تورم: بهترین سپر برای مقابله با تورم تبدیل پول به دارایی است. چه دارایی بهتر از طلا آب شده که نه حباب دارد و نه مالیات و اجرت از آن کم می‌شود؟
  • راحت‌ترین راه برای سرمایه‌گذاری: میلی کاری کرده که شما می‌توانید هر ساعت از شبانه روز و هر جایی که هستید، پول خود را، هرچند اندک، به طلا تبدیل کنید.

از کجا طلای آب شده بخریم؟

میلی بستری امن و معتبر برای خرید و فروش طلا آب شده

این موضوع که از کجا طلا آبشده بخریم، اهمیت زیادی دارد. این روزها که بازارهای سنتی یک قدم عقب رفته و بازارهای آنلاین‌ پیشتاز عرصه فروش شده‌اند، باید بیشتر مراقب باشیم. میلی یک بستر آنلاین برای خرید و فروش طلا است که به شما این امکان را می‌دهد که با کمترین سرمایه هم، قدرت خرید طلا داشته باشید. پیشگام بودن میلی اینجا مشخص می‌شود که شما با ۱۰ هزار تومان در بازار سنتی هیچ طلایی نمی‌توانید بخرید، ولی در میلی حتی با همین مقدار هم صاحب طلا خواهید شد.

طبیعتا، یکی از اولین دغدغه‌های خرید آنلاین طلا، بحث امنیت آن است. مجوزهای میلی این خیال راحت را به شما هدیه می‌کنند که بدون استرس و دغدغه از دست دادن پول خود، به خرید و فروش طلای آب شده بپردازید. میلی همه مجوزهای لازم خرید آنلاین طلا آب شده را دارد. طلایی را که در میلی معامله می‌کنید، از سوی همه ارگان‌ها و اتحادیه‌های مربوط به معامله آنلاین طلا و خود میلی تایید شده است.

سامانه میلی تمامی مجوزهای لازم جهت خرید و فروش طلا اب شده به صورت آنلاین را دارد.

میلی مجوزهای شامل مجوز بنکداری طلا، پروانه کسب خرده‌فروشی طلای آب‌شده شرکت سرمایه زرین ماندگار، پروانه کسب خرده فروشی طلای آب‌شده شریک تجاری میلی، مجوز اینماد، مجوز شامد، مجوز نظام صنفی رایانه‌ای و کارت عضویت در اتاق بازرگانی می‌شود.

طلایی که در میلی می‌خرید ١٨ عیار و با خلوص ٧۵٠ است. می‌توانید هم این طلا را در کیف پول خود در اپلیکیشن میلی ذخیره کنید و هم می‌توانید درخواست ضرب آن را بدهید. اگر درخواست ضرب دادید، طلای شما را در قالب شمش‌های یک یا پنج گرمی ضرب و همراه با فاکتور رسمی معتبر به شما تحویل داده می‌شود.

مزایای خرید طلا آب شده از میلی

مسلما طلا آب شده را از هر جایی می‌توان خریداری کرد. ولی آیا هر جایی مزایایی که میلی ارائه می‌دهد دارد؟ مزایای خرید از میلی خیلی ساده در یک جدول می‌بینیم.

ویژگی‌ها و مزایای خرید از میلی

توضیحات

خرید تضمینی و مناسب برای سرمایه‌گذاری بلندمدت و کوتاه‌مدت

میلی هم برای سرمایه‌گذاری بلندمدت و هم سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت مناسب است، چون امکان خرید و فروش آنی طلا دارد.

نگهداری طلا در خزانه امن میلی

شما می‌توانید طلا را در خزانه میلی نگهداری کنید و یا اینکه درخواست ضرب در شمش‌های یک یا پنج گرمی بدهید.

یکسان بودن قیمت خرید و فروش طلا

برخلاف سایر پلتفرم‌ها و مغازه‌داران، قیمت خرید و فروش طلا آب شده در میلی یکسان است.

فرایند خرید بسیار ساده و سریع

تنها با نصب اپلیکیشن میلی و چند کلیک می‌توانید پس‌انداز خود را به طلا تبدیل کنید.

خرید طلا بدون هیچ گونه کسورات

با خرید طلا از میلی نه مالیات و نه هزینه اجرت و سنگ و نگین می‌پردازید.

امکان معامله طلای آب شده و تسویه سریع بانک رسالت

در پلتفرم آنلاین میلی، در هر ساعتی امکان معامله طلای آب شده و ثبت درخواست تسویه وجود دارد.

خرید طلا از یک میلی تا مقدار دلخواه

شما در این پلتفرم می‌توانید از یک میلی تا هر میزانی که مایل بودید طلا بخرید.

چگونه در میلی طلا آبشده خرید و فروش کنیم؟

برای اینکه از تورم سبقت بگیرید و سرمایه خود را به طلای آبشده تبدیل کنید اپلیکیشن میلی بهترین انتخاب است. وارد سایت میلی می‌شوید اپلیکیشن را دانلود می‌کنید و مراحل ثبت نام و احراز هویت را طی می‌کنید.

صفحه لندینگ اپلیکیشن میلی

البته با راهنمای اپلیکیشن میلی می‌توانید آموزش تمامی مراحل را ببینید. بعد از آن می‌توانید خرید و فروش طلا را انجام دهید. بهترین مزیت میلی این است که قیمت خرید و فروش طلا یکسان است و شما از این بابت ضرری نخواهید کرد. چی بهتر از اینکه به‌صورت آنلاین و در هر زمان از شبانه روز طلا بخرید و نگرانی هم بابت نگهداری آن نداشته باشید؟

در یکسال اخیر طلا رشدی ۶٠ درصدی داشته! پس به‌جای اینکه پول را در حساب بانکی نگه دارید، آن را به طلا تبدیل کنید.

چرا باید میلی را انتخاب کنم؟

با اینکه خرید اینترنتی طلا هنوز آنچنان رایج نشده ولی هدف میلی است که این کار را برای شما تبدیل به یک روتین کند. اولین مسئله گاردی است که شما در مواجهه با خرید اینترنتی طلا آب شده دارید و ترجیح می‌دهید به‌صورت حضوری به مغازه مراجعه کنید و طلا را از نزدیک ببینید. اما باید بدانید که خرید حضوری موانعی هم دارد که در میلی با آن روبرو نمی‌شوید.

صفحه اصلی سامانه خرید و فروش طلا آب شده میلی

اول از همه اینکه خرید طلا آبشده از مغازه‌دار نیاز به سرمایه زیادی دارد و با مبلغ کم نمی‌شود خرید. اما در میلی شما می‌توانید با ۵٠ هزار تومان یک میلی طلا بخرید. علاوه بر آن شما از کیفیت طلایی که از مغازه‌دار می‌خرید اطلاعی ندارید اما میلی این تضمین را به شما می‌دهد که طلای میلی در آزمایشگاه‌های معتبر ساخته شده و مجوزهای معتبر میلی هم این موضوع را تایید می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید وارد سایت میلی به آدرس milli.gold شوید و با خیال راحت و بدون استرس از اینکه طلا تقلبی باشد یا ناخالصی داشته باشد، طلا بخرید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد .....

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه