امام‌جمعه شهرستان زرند:

احداث زیسکو برای زرند برکات فراوانی داشته است

احداث زیسکو برای زرند برکات فراوانی داشته است
لینک کوتاه کپی شد

در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه، در دیدار مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با امام‌ جمعه زرند، دکتر سهراب‌نژاد برنامه‌های آتی این شرکت را بیان کرد و گفت: دغدغه جناب دکتر پورمند توسعه اقتصادی به همراه ایجاد اشتغال برای جوانان و استفاده بهینه از منابع است.

به گزارش طلانیوز :امام‌ جمعه شهرستان زرند هم در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده گفت: حضور فولاد زرند ایرانیان در زرند برکات زیادی داشته که مهم‌ترین آن اشتغال برای جوانان است.

حجت‌الاسلام شجاعی افزود: هرچند عده‌ای از جوانان هنوز بیکار هستند اما ما همیشه میگویم که زیسکو به اندازه نیازش نیروی کار جذب کرده است و باید منتظر طرح‌های توسعه این مجموعه باشیم.

امام‌جمعه زرند تصریح کرد: شرایط فعلی در حقیقت جنگ اقتصادی است و یکی از مؤلفه‌های مهم پیروزی در این جنگ، پیشرفت صنعت است. وی گفت: صنایع قدرتمند، بازویی قدرتمند برای کشور هستند و خوشبختانه یکی از این صنایع موفق، در شهرستان زرند شکل رفته است و به همین سبب تمام مجموعه‌های شهرستان و مردم فهیم و متدین این شهرستان، پارها حمایت خود را از زیسکو اعلام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام شجاعی افزود: این کار بزرگ جز با کار جهادی پیش نمی‌رفت که الحمدالله با حضور شما عزیزان و جوانان خودمان در این عرصه، اتفاقات خوبی در استان و درکنارش در شهرستان رخ داد.

احداث زیسکو برای زرند برکات فراوانی داشته است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه