ذوب‌آهن

نشست صمیمانه مدیران ارشد ذوب‌آهن با جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان

نشست صمیمانه مدیران ارشد ذوب‌آهن با جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان
لینک کوتاه کپی شد

نشست صمیمانه مهندس مهدی کوهی مدیرعامل و معاونین با فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد شرکت در باشگاه فجر قایقرانی ۲۸ شهریور ماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد .

مدیر عامل شرکت با اشاره به اینکه این مرز و بوم و انقلاب مدیون شهدا ، جانبازان و ایثارگران است گفت : حفظ و حراست از آرمان های خون شهدا و جانبازان وظیف ما است و رشد و بالندگی کشور و ذوب آهن نیز یکی از جبهه هایی است که اکنون باید در آن به رشد و بهره وری برسیم . وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسالامی سالیانه ۵۰۰ هزار تن ظرفیت تولید فولاد داشتیم و اکنون این رقم به ۳۲ میلیون تن رسیده است گفت : تولید فولاد یکی از پر مشقت ترین کارها می باشد زیرا دارای فرایند بسیار زیاد و طاقت فرسایی می باشد ولی با تمام این مشقات توانستیم به این رشد و بالندگی برسیم تا جای که در افق ۱۴۰۴ رشد تولید فولاد به ۵۰ میلیون تن خواهد رسید .

کوهی صنعت فولاد را یکی از صنایع مهم و تاثیر گذار در اقتصاد کشور دانست و گفت: ذوب آهن اصفهان در مواجهه بل تحریم ها توانسته ۸۵ درصد قطعات مکانیکال خود در این صنعت را داخل سازی کند و در راستای منویات مقام معظم رهبری که بومی سازی از اهداف مهم صنایع باید باشد گام های مهمی را برداشته است .

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی در توسعه این صنعت گام مهمی برداشته است گفت : مهندسین این شرکت واژه ما می توانیم را معنا کردند و هم اکنون نیز با تولید تیر آهن های بال پهن تا سایز ۲۴ و تولید سایز های ۲۶ ، ۲۸ و ۳۰ تا پایان سال نقطه عطفی در بلند مرتبه سازی ساختمان و همچنین ایمنی ، امنیت و دوام بیشتر و سرعت بالای ساخت ساختمان ها باشد .

وی با اشاره به اینکه فرزندان  شاهد تاثیر زیادی در روند تولید می توانند داشته باشند گفت : برنامه آتی ذوب آهن اصفهان تبدیل شدن به صنعت سبز می باشد که نخبگان و متخصصین شرکت می توانند در این زمینه نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود و رشد ارائه نمایند . وی با اشاره به اینکه تعداد شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان شرکت از بعضی از شهرها نیز بیشتر است که این نشان از روحیه بالای انقلابی کارکنان ذوب آهن اصفهان است یاد آور شد : با ایجاد لینک در پرتال شرکت توسط سرپرستی امور شهدا ، جانبازان و ایثارگران این عزیزان می توانند مشکلات ، نظرات و پیشنهادات خود را  مطرح نمایند تا از خدمات مناسب بهره مند گردند .

محسن سلیمان سرپرست امور شهدا ، جانبازان و ایثارگران شرکت نیز گفت : فرزندان شاهد یادگاران شهدا هستند و باید با ایده ها و نظرات خود در خط تولید جایگاه شهدا را حفظ کنند ، امروز جبهه صنعت و تولید ، خط مقدم است .

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه