فولادسازی قائنات/

بازدید دکتر کریمی کاشانی از پیشرفت پروژه فولادسازی قائنات

بازدید دکتر کریمی کاشانی از پیشرفت پروژه فولادسازی قائنات
لینک کوتاه کپی شد

دکتر کریمی کاشانی سرپرست معاونت پروژه ها طی روزهای ۲۵ و ۲۶ دیماه از پروژه فولادسازی قائنات بازدید کرد.

به گزارش طلانیوز: درجریان این بازدید مهندس باقری مدیر پروژه فولادسازی قائنات به همراه کارشناسان سایت، ایشان را همراهی و گزارشی در خصوص عملکرد پیمانکاران و پیشرفت پروژه و موانع موجود را ارائه نمودند و آخرین وضعیت برنامه First ARK نیز بررسی شد.

همچنین دکتر کریمی کاشانی سرپرست معاونت پروژه ها از نزدیک در جریان پیشرفت جبهه ‌ها قرار گرفتند و از فعالیتهای اجرایی درخصوص First ARC پروژه بازدید کردند و در موارد مورد نیاز راهکار لازم را ارائه و پیگیری ها و هماهنگی های لازم را در راستای تسریع در کارها انجام دادند.

مجتمع فولاد قاینات با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ( بیلت) در راستای توسعه غیر متمرکز فولاد در برنامه چهارم اقتصادی و نیز ، بدست آوردن ارزش افزوده منابع طبیعی از قبیل سنگ آهن و گاز طبیعی با توجه به فراوانی آنها در منطقه احداث شده است.

همچنین راه اندازی و توسعه کارخانه فولاد سازی باعث رشد و پیشرفت صنایع بومی منطقه می‌شود که از مهمترین اثرات مثبت آن می‌توان به اشتغالزایی و ایجاد فرصتهای شغلی مستقیم بیش از۱۰۰۰ نفر و غیر مستقیم بیش از۵۰۰۰ نفر، توسعه صنعتی و اقتصادی استان خراسان جنوبی و بهره برداری از امکانات موجود منطقه ای اشاره کرد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه