استقبال چشمگیر از غرفه فولاد اکسین در نمایشگاه نفت و گاز |

تولیدات، رکوردها و دستاوردهای فولاد اکسین خوزستان

تولیدات، رکوردها و دستاوردهای فولاد اکسین خوزستان
لینک کوتاه کپی شد

غرفه فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این روزها حال و هوایی متفاوت در بازدیدهای دستاورد و پیشرفت‌های این مجتمع را تجربه می‌کند. تولیداتی که به اذعان برخی مسئولین از جمله معاون وزیر کشور تاثیری شگرف در ارتقای توان و قدرت اقتصادی و دفاعی کشور دارد.

به گزارش طلانیوز، فولاد اکسین که اهداف و برنامه‌های خود را در سال گذشته براساس تحقق رشد تولید بنیان نهاده بود و طبق آمار اعلامی از طرف معاون فنی و بهره‌برداری این شرکت موفق به ثبت دومین رکورد تولید در تاریخ فولاد اکسین به میزان ۷۲۸ هزار تُن محصول و بالاترین تناژ تولید نسبت به سال‌های قبل به مقدار ۴۵ هزار تن ورق‌های API شد، برای سال ۱۴۰۳ تداوم و ارتقای این روند را در راستای تحقق شعار سال دنبال می‌کند.

 

در همین راستا، فولاد اکسین خوزستان با حضوری فعال در بیست‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز یکی از شلوغ‌ترین و پرجاذبه‌ترین غرفه‌ها از نظر بازدیدکنندگان به دلیل نقش پررنگی که در این صنایع ایفا می‌کند، شده است.

 

 

تشکیل زنجیره برای هم‌افزایی در ثبت بهترین عملکرد

در روز سوم نمایشگاه فولاد اکسین خوزستان میزبان معاون وزیر کار در نشست خبری بود که با استقبال گسترده اصحاب رسانه مواجه شد. در این گفت‌وگوی صمیمانه که در حضور خبرنگاران برگزار شد، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فولاد اکسین خوزستان یکی از صادرکنندگان برتر کشور است، گفت: فولاد اکسین علی رغم همه فراز و نشیب های سالیان قبل اکنون مسیری خوب و درستی را در پیش گرفته است.

 

علیرضا عسگریان تاکید کرد: فولاد اکسین باید با حوزه های اطراف خود و به ویژه دستگاه های درون سیستمی هلدینگ ها و یا دیگر دستگاه های وزارت خانه هم افزایی داشته باشد. در این زمینه در کمترین حالت باید میان شرکت فولاد اکسین و لوله سازی اهواز که از یک خانواده هستند باید نزدیکی و همکاری مناسبی شکل بگیرد تا این شرکت ها با هم افزایی بتوانند عملکردی موفق تر داشته باشند.

 

وی با اشاره به بحث میزهای صادراتی گفت: سال گذشته تلاش کردیم تا زیرساختی برای میزهای صادراتی فراهم شود. اگر قرار باشد اتفاق منحصر به فردی برای صنایع رخ دهد و یک جهشی در این راستا شکل بگیرد نیازمند این است که صنایع درک درستی از صادرات داشته باشند. باید زنجیره ای شکل بگیرد که به کمک آن بتوانیم زمینه مناسبی را برای صادرات فراهم کنیم و به ویژه به کشورهای اطراف صادرات داشته باشیم.

 

معاون وزیر کار با بیان اینکه فولاد اکسین خوزستان یکی از صادرکنندگان برتر کشور است، افزود: همه کشورهای جنوب خلیج فارس به فولاد و به ویژه فولاد عریض نیازمند هستند و باید به صادرات به این کشورها توجه ویژه داشته باشیم. فولاد اکسین علی رغم همه فراز و نشیب های سالیان قبل اکنون و در سال گذشته مسیری خوب و درستی را در پیش گرفته است و این موقعیت یک فرصت ممتاز است که توسط مدیرعامل شرکت و اعضای هیات مدیره مورد توجه و استفاده قرار بگیرد.

 

عسگریان در پایان گفت:در شرایط تحریم ناجوانمردانه،همه ما مدیون زحمات و کوشش شبانه روزی تمام کارگران ایران زمین هستیم،کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان افتخار ایران هستند،ما خوشحالیم که مدیریت فعلی شرکت فولاد اکسین نگاه ویژه ای به مجموعه کارگری خود دارد و افزایش روحیه آنها را اولویت اصلی می داند.

 

 

فولاد اکسین از شرکت‌های تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران است

فولاد اکسین خوزستان در کنار برگزاری نشست‌های خبری میزبان بازدیدکنندگان داخلی، خارجی و مسئولین کشوری همچون معاون وزیر کشور نیز بود. معاون وزیر کشور در حاشیه بازدید از غرفه فولاد اکسین خوزستان ضمن تاکید بر اینکه تولیدات فولاد اکسین تاثیر بسیار زیادی در ارتقا توان و قدرت اقتصادی و دفاعی کشور دارد، گفت: به همین دلیل معتقدم که باید نگاهی ویژه به این شرکت و توانمندی های این شرکت داشت.

 

محمدحسن نامی با بیان اینکه تولیدات کارخانه فولاد اکسین خوزستان، منحصر به فرد است، تصریح کرد: این کارخانه یکی از ده شرکت مهم جمهوری اسلامی ایران‌ است. همه افرادی که در مجموعه اکسین فعالیت دارند، می دانند که ارزش تولیدات آن ها تا چه اندازه برای جمهوری اسلامی ایران حائز اهیمت است.

 

رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: رکورد آفرینی ها و دستاورد ها کارگران اکسین نشان از همت مضاعف جوانان ایران است. فعالیت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از شرکت های توانمند داخلی باعث افتخار کشور است و از این رو به همه کارگران و فعالان این شرکت افتخار می کنیم.

این خبرها یکی نبود برای همین گزارش خبری کلی از غرفه اکسین انجام دادم که به نظرم کار بدی نیست و مورد پسند خواهد بود اگر فقط معاون وزیر کار را خواست که میان تیتر زدم همان را می‌توانید کار کنید و اگر معاون وزیر کشور آنهم جدا می‌شود

 

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه