فولاد سفیددشت

مدیرعامل جدید فولاد سفیددشت منصوب شد

مدیرعامل جدید فولاد سفیددشت منصوب شد
لینک کوتاه کپی شد

محمود محمدی فشارکی به عنوان مدیرعامل جدید فولاد سفیددشت منصوب شد.

در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت و اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت فولاد سفیددشت، محمود محمدی فشارکی مدیر عامل جدید فولاد سفیددشت شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات محمود ارباب‌زاده مدیرعامل سابق شرکت فولاد سفیددشت، محمود محمدی فشارکی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد سفید دشت گفت: استراتژی و راهبرد بلندمدت فولاد مبارکه افزایش توان تولید محصولات خاص در منطقه است و در حال حاضر جمع سرمایه‌گذاری‌های در جریان فولاد مبارکه در حوزه توسعه استان چهارمحال‌وبختیاری ۲۲ هزار میلیارد تومان است که برخی از آن‌ها در حال اجرا یا بعضاً مجوز اجرا گرفته‌اند.

محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در این آئین ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان گفت: نگاه فولاد مبارکه از بدو تأسیس تا امروز ساختن و آماده‌کردن زیرساخت‌های توسعه‌ای صنعتی و انسانی در کشور بوده و این در حالی است که طی چند دهه گذشته و درپی این تفکر و سرمایه‌گذاری‌های مستقیم و غیرمستقیمی که با اجرای توسعه‌ها انجام شده، خوشبختانه اتفاقات خوبی در فولاد مبارکه، منطقه پیرامونی و استان‌های اصفهان و چهارمحال‌ و بختیاری و به‌طورکلی در اقصی ‌نقاط کشور رخ‌ داده است.

وی تصریح کرد: یکی از استراتژی‌های کلان فولادمبارکه توسعه کلان جغرافیایی و اقتصادی کشور است به همین دلیل امروز به ‌واسطه تأمین مواد اولیه مورد نیاز شرکت و محصولات تولیدی فولاد مبارکه، هزاران صنعت دیگر در بالا و پایین‌دست این شرکت نظیر خودروسازی، لوازم‌خانگی، صنایع بسته‌بندی و مواد غذایی و لوله و پروفیل شکل‌گرفته که در این میان یکی از مناطق هدف در حوزه توسعه صنعتی استان هم‌جوار فولادمبارکه یعنی استان چهارمحال‌وبختیاری بوده است.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با بیان این که شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال‌وبختیاری یکی از طرح‌های هفت‌گانه بوده است، افزود: این شرکت در زمینه توسعه‌ به شرایط خوبی به رسیده است و امیدواریم در سال جاری شاهد افتتاح کامل و تولید مداوم واحد فولادسازی این شرکت باشیم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه