بدون دیدگاه
آیین امضای چهار تفاهمنامه همکاری با هدف مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از هدررفت منابع ملی، با حضور حسن عباسزاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد؛ تفاهمنامههایی که بر اساس مفاد آن،…