// کد مطلب: ۱۴۸۵۳۰

زنان حزب الهی در مترو

زنان حزب الهی مترو را قرق کردن + فیلم

زنان حزب الهی مترو را قرق کردن + فیلم
لینک کوتاه کپی شد

جمعی از زنان که ظاهرا سازماندهی شده و با هماهنگی شهرداری تهران در واگن های متعلق زنان مترو مستقر شده اند، در دفاع از حجاب به مداحی پرداختند.

دیده‌بان ایران نوشت: جمعی از زنان که ظاهرا سازماندهی شده و با هماهنگی شهرداری تهران در واگن های متعلق زنان مترو مستقر شده اند، در دفاع از حجاب به مداحی پرداختند.

زنان حزب الهی مترو را قرق کردن + فیلم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها ۴

  • مازیار ارسالی در


    چقدر میتونه مسخره باسه این کار خانم ها .دست بردارید شما برای چادر و حجاب تبلیغ میکنید ودوست دارید که چادر بگذارید خب اجازه باید داد که بقیه هم به دلخواه پوشش داشته باشند هروقت به زور متوصل شدید نتیجه معکوس گرفتید پس چرا آخه؟!



  • فروغ ارسالی در


    مشخصه از طرف حکومت سازماندهی شده اند واصلا مردمی نیست همچین تجمعی



  • انسانهای شریف ارسالی در


    سازماندهییییی؟؟؟ چرا خیال میکنی وقتی چادریا میان جایی همه سازماندهی شده ان؟؟اونا هستن خیلی بیشتر از اونیکه امثال شماها فکرشو کنید!منتها ولو نیستن تو خیابونا مث زنا و دخترا ولگرد که مخصوص برا چشم چرونی و ولگردی میان از این سرخیابون میرن اونسر تا هیزا نگا هرزه ها کنن و شهوترانی!!اون مازیار احمق و اونای احمقتر از خودش که مثبت دادن,باید بدونین حقیقت و حق پیروزه ولی شماها نمیخوایین ببینین.بدحجابا درصد خیلی کمی هستن که رفتن تو چشاتون و توهم زدین زیادن اما پشیزن.چادر افتخار باشرفاست.حیوونام پوشش دارن اماشماها از حیوون کمترید که دیگه بیشتر از این میخوایید لخت شید؟؟بابا جمع کنید بساطتونا حالمون بدشد



  • ناشناس ارسالی در


    پوشش چیزی هست که ذات هر انسان عاقل و با شعوری اون رو میپسنده
    حالا بعضی ها میخوان بدون پوشش بیان بیرون ......